- Redigert
WLB på SC skriver følgende:
...keep an eye on Sancho we still do hold an interest from before his dortmund days . Nothing firm with talks but it’s being explored potentially .
WLB på SC skriver følgende:
...keep an eye on Sancho we still do hold an interest from before his dortmund days . Nothing firm with talks but it’s being explored potentially .
Unektelig spennende å se hvordan han hadde fungert under Ange. Også noen røde flagg så klart, men er nok mer til historien med ten Hag og United enn vi vet.
Alltid alltid alltid skeptisk til slike spillere. Og han ble vel dårlig året før ten Hag.
Kan også lure på hvorfor han skulle dra til oss over feks Dortmund?
Så er han god på sitt beste og hadde vært en spennende type i laget vårt, men alt for mange såkalte røde flagg for meg. Så en del Dortmund siste året der også. Og allerede da dårligere enn årene før. Kan jo være at han nå har blitt voksen, men kan ikke betale store summer for å teste denslags.
Schism Kan også lure på hvorfor han skulle dra til oss over feks Dortmund?
Akkurat dét har jeg få problemer med å se for meg. Mye å revansjere i England og er vel fra London (?)
Tanken på en revansjelysten Sancho under Ange er jo ganske sexy. Men som du er inne på er det nok av grunner til at man også blir skeptisk. Og neppe aktuelt for en høy sum.
Tipper Ange kan ha kontroll på Sancho. Tipper vi har generelt mye bedre stemning på kammerset enn i United, den klubben vkrker helt giftig.
Spille for klubben som «lagde» han. Ikke risikere å få enda en nedtur så raskt på. Spille CL. Spille foran noen av de beste fansen i verden.
En ting at han kommer tilbake til England på et tidspunkt, men hvis han har muligheten til å bli i Tyskland ville det overrasket meg stort om han dro fra de til oss.
Ja takk uten tvil.
Haha
Joda. Jeg skal ikke si at han garantert ikke kommer hit hvis Ange skrur på sjarmen og alt det der. Jeg mener heller ikke at vi ikke er attraktive. Vi har London, mer penger enn Dortmund, spiller i PL osv. Jeg bare tenker at Sancho vet hvor fort det kan snu nedover. Da han dro til United skulle jo bare alt gå oppover. Så kanskje han nå verdsetter det han har mer enn han gjorde.
På sitt beste gir han jo oss omtrent alt vi trenger. Han kan gå av folk 1 mot 1 og selv om han ikke er en som skårer fryktelig mye mål så viste han på sitt beste i Dortmund at han kan bidra med mer enn Johnson, Kulusevski osv.
Gode poenger det altså!
Spørs vel bare hvor oppslukt han er på å bevise hva han kan i hjemlandet. PL er og blir den største scenen (som i og for seg er litt absurd siden Dortmund har blant det største publikummet og beste atmosfæren i Europa, men sånn er det nå en gang).
Penger er nok også en faktor, som du nevner. Samtidig vil United garantert kreve en del av oss. Men så er det det å bo i London kontra Ruhr da om alt koker ned.
Så er det vil litt overvurdert hvor god han faktisk har vært i vår. Fortellingen skal åpenbart ha det til at han ble friskmeldt så fort han satte sine føtter i Tyskland igjen, men utfra en bekjent som ser mye Dortmund er det fortsatt et stykke unna den spilleren de solgte til United. Og antall målpoeng underbygger vel det.
Alt i alt blir det nok mye penger for en spiller som innebærer høy risiko. Oppsiden er enorm, men spørs om vi er villige til å ta sjansen.
Dougie Så er det vil litt overvurdert hvor god han faktisk har vært i vår.
Ikke sett annet enn i CL. Så skal ikke uttale meg for mye om det, men synes som nevnt at han var oppskrytt før han dro til United også. Dvs ikke like godt det siste året som 1.5 sesong før.
Men selv om jeg ikke mener han er verdensklasse så har han fortsatt mye interessant ved seg. Og han trenger ikke være verdensklasse for å være nyttig for oss hvis prisen er riktig. Det møter man selvsagt på et annet problem. Vi får ikke samme pris som det Dortmund vil få. Vi er på mange måter den mest direkte konkurrenten United nå har for å ta steget opp i toppen igjen.