Vanskelig å spå slikt. Tror ikke vi får walkover mot Norwich heller.
Henger man med i en kamp så er det merkelig hvordan det bygger opp et ønske om å få et resultat. Selv på trening kan man få den effekten hvor man bare nekter å tape. Så har man selvsagt andre tilfeller hvor en klubb bare er ferdig med sesongen - selvsagt.
Jeg tipper Everton kommer til å spille slik som oss - og da er det litt vinn eller forsvinn. Ikke helt ulikt måten Southampton spiller på - hvor man kan tape stort en kamp for så å vinne den neste. Så må vi nå uansett komme oss til neste helg med en sjanse for at det skal bety noe.
Kampen på mandag er opplagt en bedre mulighet for poengtap. En ting er at Holding nå blir regnet som "dårlig", men hvis Gabriel også er ute er Arsenal egentlig gått litt tom for stoppere. White spiller nok, men han har jo vært ute og ikke sikkert han holder heller. På toppen av det er selvsagt Tierney og Partey ute. Så av de fem med mest defensivt ansvar som jeg vil anta alltid vil spille i Tierney, Partey, Gabriel, White og Tomiyasu er kun to igjen - hvor White har vært ute og jeg antar Tomiyasu vil spille stopper isteden for back.
Itillegg må de selvsagt reise opp nord. Jeg tror ikke det blir enkelt for Arsenal i det minste. Newcastle har også bra støtte fra tribunen og antar de ikke vil legge seg i årets siste hjemmekamp. Også et tema at de nok ønsker å "snu" kjærringa litt.