PL: Liverpool - Tottenham | 5. mai 2024
Synes biss forsvarer en start neste. Ikke at han var fantastisk, men steg i riktig retning og best av de på midten.
Schism Ikke annet enn at jeg har blitt vant til at tilnærmingen vår til å score mål har vært å spille lavt/legge inn lavt fra kantene ("Ange-systemet" = κάτω η μπάλα = hold ballen lavt).
Da jeg skrudde på do det ut til at vi angrep på flere måter; inkludert å slå høye / relativt lange gjennombruddspasninger.
Dragusin må virkelig være dårlig når Royal foretrekkes. Royal er virkelig ille. Vi spiller bra de siste 20 min. Son er mye bedre på kanten. Vi får mer tyngde med Richy på topp. Brendan er best på høyre. Maddison virker lei.
Angr har en jobb å gjøre. Men litt bekymret over hvem han velger å starte med i dag..
Med en gang vi begynner å føre ballen fremover på banen skjer det ting. Faktisk to mål.
Hvorfor gjør de ikke det hele kampen? Slik som i starten av sesongen.
Antar det blir Son - Richarlison - Johnson i neste kamp.
Vi tapte 6 på rad i 2004. Så viktig å klare U mot Burnley. Burde være mulig. Er vel umulig å møte Burnley på hjemme på et bedre tidspunkt. Knust av Newcastle og må vinne mot oss for å ha en bitteliten sjanse til å berge plassen. Må gi oss rom.