Ja dette var veldig kjekt.Laget er godt forberedt og gir alt i hele kampen.Er på fra første sekund og legger ned en enrom innsats.Vi fikk et poeng, men kunne også tatt 3.
Royal og Sessegnon gjorde en sterk kamp.Holdt unna så godt de kunne, Royal spilte vel sin beste kamp i Tottenham drakten.Kulusevski hjalp til, men Royal gjorde en sterk kamp.
Kane levere nok en gang, en komplett spiller spør du meg.Jobber utrettelig og skaper sjanser for sine medspillere.Son scoret og den gutten løper hele veien.Herlig innsats.
Stolt å se laget gi jernet i slike kamper.Innsats som er på topp og det blir lagfølelse over det hele.Vi kjemper oss til et fult fortjent poeng, synd at Højbjerg ikke fant Kane med sin heading på slutten.
Liverpool kom med sitt «vanlige» press og de kjørte på, men vi sto imot.
Blir litt oppgitt når jeg leser i media at Liverpool ikke var så gode/ikke hadde dagen osv.Det grunn for det og det er Tottenham.Vi sto ikke å så på, vi kriget og gav alt i alle dueller.Liverpool var gode, men det var vi også.
Vi er nå sikret 5 plass hvis jeg sett riktig.Det er sterkt mtp hvordan denne sesongen har vært.Vi har noe på gang her med Conte.En god manager som vet hva han vil og er uten tvil en god motivator.Vi har denne sesongen ikke tapt for hverken City eller Liverpool.
Nå venter et NLD, hvilken kamp det kommer til å bli.Skulle vår nabo snuble mot Leeds, da blir NLD en kamp som kommer til å bli snakket om mange mange år fremover.
In Conte we trust.COYS