Som "Richy's høye forsvarer her inne, er kanskje ikke meningen min i dette veldig interessant 😉 Men her er jeg helt enig med @Dougie og ikke like enig med @Schism men det er nok @Schism mer enn klar over fra før 😉
Jeg synes begge forsøker på veldig mye av det samme, men utifra det jeg har sett av de to, så mener jeg at Richy er bedre på defensive dødballer og på innlegg fra siden. Når han først får etpar innlegg fra siden (noe som har vært for skjelden), så blir det ofte mål. Richy er mer aggressiv i press og gjenvinning, mens Solanke virker tyngre og nesten alltid en meter/et halvt sekund for sein. Mener også at når Richy er i flyten, så skaffer han oss flere målpoeng. Jeg synes at (sett bort ifra sesongen under Conte) han har vært bra når han har vært tilgjengelig.
Jeg synes Richarlison er en veldig bra angriper når skadefri, men har desverre vært altfor mye utilgjengelig.
Solanke har jobbet hardt og er stor og sterk, men virker som sagt tung og litt treig, og har ikke imponert meg. Nå har han bare vært her i en sesong, en dårlig en av laget, så skal ikke begynne å dele innlegg annenhver uke om at jeg ønsker han bort 😅 Han kan fortsatt slå til (det må han nesten).
Begge er her, så jeg håper begge får en god og skadefri sesong. Da kan begge bli svært nyttige!
Alt dette blir selvfølgelig subjektivt fra min side 👍