Knut Knut det ryktes fra Madders i sosiale medier at det er snakk om 9ern (Noe som er litt rart siden Richy har den 😂)
ToreG John_chef Trur det er mye av cluet med denne. Han er antakelig mye flinkere med ball enn Richy og kan i større grad droppe ned og fungere som et oppspillspunkt. Der var Kane eksepsjonell, og det har vi aldri klart å erstatte. Richy har mange kvaliteter, men ubrasiliansk nok er han ikke spesielt god med ballen i beina eller til å fordele videre.
Schism På mange måter den spilleren jeg trodde Richarlison var. Løsner det litt mer hva gjelder mål har vi fått oss en veldig veldig god spiss.
Kungreke Schism Har troa på at det løsner litt mer for Solanke, synd vi ikke fikk ham inn tidligere i vinduet men er jo måten vi handler på.
Schism Den biter jeg ikke på 😅 Så lenge han gjør det han gjør nå vil målene komme. Aldri enkelt å si hvordan folk vil fungere på en ny plass, men Solanke er akkurat slik jeg trodde. Og føles ut som han har ett gir til inne. La oss håpe det er sant.