Sarr ut - Lolo inn. Richarlison holdes enn så lenge på benken.
PL: West Ham - Tottenham | 2. april 2024
Er vel omtrent som forventet det der. Johnson var god sist, Werner ikke dårlig. Det meste sier seg selv foruten de tre sentralt. Formmessig kunne vi like gjerne startet med Sarr, Højbjerg og Lo Celso (!), men de tre på banen i dag er vel de vi helst skulle hatt toppnivået til. Største bekymring er passiv og antidedikert oppførsel fra Bent+Biss som direkte fører til baklengs. Spiser gjerne disse ordene om det viser seg å være feil.
Oi, er det kamp i dag
Trudde jeg måtte vente til helga. Det var en fin start på kvelden
ikke fornøyd med laget kjenner jeg.
Bissouma får starte igjen og Bentancur blir hans makker.Hvorfor er ikke Sarr med og jeg synes Højbjerg fortjener å starte.
Richarlison er på benken, tror vi kunne trengt han fra start.Vi trenger en kriger der fremme mot WH.
Håper Werner legge ned mer innsats nå, synes han er slakk på de defensive jobben.
Det positive er jo at VDV og Johnson starter.Vi går tydeligvis for hurtighet i dag.Alle de tre fremme er raske.
Oioi dette blir spennende!!
På tide at vi putter først nå altså!!
Fin liten analyse i studio om hva som gikk galt på høyresiden i første omgang sist.
Litt rart å benke Sarr, men men.
De slipper for lett til. Den kunne like godt gått inn, Vicario stod på feil bein.
Det var jo lett
Der ja!! Johnson! Magisk
Bra av Werner Bra av Johnson
Deilig med en høyreving som øser inn målpoeng
Synes vi ser mer på i dag.Mer vilje og guts.
Spiller oss godt ut og så komme vi opp i bra tempo.Bra av maddison, klassisk innnlegg av Werner og Johnson er på der nok en gang.
Digg å høre at vi endelig er på fra start!! Etterlengtet
Bortsett fla litt slurv og dårleg konsentrasjon bakover, så ser vi jo veldig påskrudd ut. Den ballvinning før skuddet til Porro er råbra.
Selvsagt rakk jeg ikke starten. Så BJ suger fortsatt.
Synes Lolo har vært frisk
Werner var bra på målet, men har en del unødvendige balltap. Kan være regnet som gjør det, men det er likt for alle.
Udogie er enorm så langt