CWaddle Vet vi hva som egentlig skjedde? Får vi vite det sikkert? Mulig noe der jeg ikke har fått med meg. Mange spekulasjoner rundt og min mistanke har vært at MGW og/eller hans team avslørte ting i kontrakten de ikke skulle. For å "reparere" måtte han signere ny kontrakt. Beklager, kunne ikke la være, og det er uansett for sent.
Kungreke CWaddle Tipper noe sånt som ; Hvis du signerer for Tottenham nå bil det bli søksmål. Også kjent som utpressing.
Knut Marinakis har rykte på seg for ymse lyssky "forretningsmetoder" - så hvem vet hva "uvanlig" som kan ha skjedd i denne saken.
Kungreke Schism korrekt. Han er ansvarlig for alt som foregår i klubben, så til syvende og sist er det derfor hans feil.
Andreas Om Levy skal få skylda for allt som er feil i klubben, så må han vel få cred for allt som skjer som er bra og da eller?
Schism Forsåvidt ikke helt uenig i logikken. Når samboeren lykkes med noe er det liten tvil om at grunnen til denne suksessen er min. Noe hun også fullstendig aksepterer selvsagt.
OysteinS Schism selvfølgelig, du er jo årsaken til at hun er din samboer 😁 Når det gjelder Levy så gjør han bare dumme ting som andre må rydde opp i, treningsanlegg, stadion og økonomi må tilbakeføres til opprinnelig tilstand...