Albert Gudmundsson
Herregud nei. En 26 år gammel islending med 80 mål på 256 kamper? Hva skal vi med denne spilleren?
- Redigert
I utgangspunktet nei fra min side. Men om det er akkurat han Big Ange vil ha; kjør på!
- Redigert
Selv har jeg knapt sett spilleren så det hadde vært rart å være bombastisk på denne.
Stoler på at Paratici har mer kontroll på Serie A enn Kungreke.
- Redigert
Om dette er en mann Ange spesifikt vil ha, kjør på! Om ikke er jeg mer skeptisk
(Edit: Ser jeg mer eller mindre gjentok meg selv fra lenger opp)
Kan omtrent ingenting om han, men mistenker at han blir ansett som en potensiell midtbanespiller mer enn spiss?
- Redigert
Er en spiller som kan spille i de fleste offensive posisjoner, både spiss og offensiv midtbane bl.a. Høyt verdsatt i Italia og ettertraktet blant toppklubbene der.
Vi trenger egentlig ikke flere poteter etter mitt syn - enda mindre hvis vi kjøper Eze.
Så kan det forandre seg hvis Kulusevski, Richarlison osv. blir solgt.
- Redigert
Ikke så viktig for meg hvem det blir - bare det blir førstevalget til Ange.
Men skjønner jo på et par av kommentarene i denne tråden at enkelte her inne kanskje er vel like Danny Rose i tankesett
Tottenham Hotspur and Genoa have talks planned to discuss multiple transfers.
Genoa have the option to sign Djed Spence permanently for €10M, but the wing-back could be used as a bargaining chip in a bigger €35M deal for Albert Guðmundsson.
Kjenner ikke spilleren, så skal ikke avskrive ham. Men veldig vann i munnen får jeg ikke.
Daily Express opplyser at Tottenham er interessert i Gudmundsson det samme melder Footballtransfers. De skriver at Tottenham følge islendingen tett og at de ser på 26-åringen som konkurrent til Richarlison om plassen på topp.
Gudmundsson har samme agent som Radu Dragusin og Guglielmo Vicario, så kontakten er allerede godt etablert.