Herregud nei. En 26 år gammel islending med 80 mål på 256 kamper? Hva skal vi med denne spilleren?

I utgangspunktet nei fra min side. Men om det er akkurat han Big Ange vil ha; kjør på!

Selv har jeg knapt sett spilleren så det hadde vært rart å være bombastisk på denne.

Stoler på at Paratici har mer kontroll på Serie A enn Kungreke.

Cuti Det er greit at du stoler på det, kjeder du deg i dag siden du prøver å starte krangler?

• Cuti svarte på dette.

Kungreke Kan ikke du heller prøve å argumentere for noe for en gangs skyld?

«Herregud nei» til en spiller du sikkert knapt har sett?

Cuti Ser du har en tendens til å ta ting veldig personlig, samme hva det er egentlig. Hvis du leser hele innlegget ser du jeg trekker frem både alder, antall kamper og mål. Med den informasjonen burde du vel kanskje klare å legge to og to sammen.

• Cuti svarte på dette.

Kungreke Haha. Personlig faktisk.

Hele innlegget? Snakker vi om det samme innlegget her nå? «Herregud nei» etterfulgt av to spørsmål?

Har du i det hele tatt sett spilleren?

en måned senere

gazza79 Dette er altså en spiller med like mange målpoeng som Kvaradona og Oshimen hittil denne sesongen. Det til tross for at han spiller på et mye dårligere lag.

@Cuti det er flott det ! nå har ikke de to sistnevnte vært like gode i går men de har en X-factor som er vel så viktig i mine øyne

Om dette er en mann Ange spesifikt vil ha, kjør på! Om ikke er jeg mer skeptisk 😅

(Edit: Ser jeg mer eller mindre gjentok meg selv fra lenger opp)

Kan omtrent ingenting om han, men mistenker at han blir ansett som en potensiell midtbanespiller mer enn spiss?

Er en spiller som kan spille i de fleste offensive posisjoner, både spiss og offensiv midtbane bl.a. Høyt verdsatt i Italia og ettertraktet blant toppklubbene der.

Vi trenger egentlig ikke flere poteter etter mitt syn - enda mindre hvis vi kjøper Eze.

Så kan det forandre seg hvis Kulusevski, Richarlison osv. blir solgt.

Ikke så viktig for meg hvem det blir - bare det blir førstevalget til Ange.

Men skjønner jo på et par av kommentarene i denne tråden at enkelte her inne kanskje er vel like Danny Rose i tankesett 😅

Tottenham Hotspur and Genoa have talks planned to discuss multiple transfers.

🇮🇹Genoa have the option to sign Djed Spence permanently for €10M, but the wing-back could be used as a bargaining chip in a bigger €35M deal for Albert Guðmundsson.

2 måneder senere

Kjenner ikke spilleren, så skal ikke avskrive ham. Men veldig vann i munnen får jeg ikke.

Daily Express opplyser at Tottenham er interessert i Gudmundsson det samme melder Footballtransfers. De skriver at Tottenham følge islendingen tett og at de ser på 26-åringen som konkurrent til Richarlison om plassen på topp.

Gudmundsson har samme agent som Radu Dragusin og Guglielmo Vicario, så kontakten er allerede godt etablert.