Det nevnes at, "There's only two Kyle Walkers" Kyle Walker-Peters, potensielt kan være en kandidat for retur til N17.

Alt kommer an på pris, men en HG som er kjent med klubben og som virker komfortabel med ballen i trange situasjoner er ingen dum start. Tar gjerne han tilbake. Alltid virket proff også.

2 måneder senere

Står for posten min over. Men vi trenger spillere som er «club trained» - iallefall om vi skal kvitte oss med Skipp.

Dougie

Kan aldri se for meg at Ange noe gang vil bruke 25 spillere. Uten «club trained» er vi i verste fall nede på 21. Og da tar man ikke med de man typisk har i klubben som ikke trenger å registreres på «a-lista». Så normalt har man en tropp på over 21 selv uten «club trained».

Ange komme aldri til å rullere Porro. Begrenset hva man da trenger som backup. Kjøpe en «Dragusin» som skal råtne på benken gir ingen mening. Da gir KWP som nå er en rutinert kar blitt, og som nevnt tidligere, komfortabel i trange situasjoner, et bra alternativ synes jeg.

Av alt det idiotiske vi er linket til allerede, Gallagher, dyr fjerde stopper osv., så er KWP det minst problematiske for meg. Selv om det optimale hadde vært å hatt en ung utfordrer som faktisk hadde fått sluppet til med jevne mellomrom. Julenissen osv.

Han kan spille på venstre også hvis det virkelig kniper.

Er jo noen opplagte fordeler med KWP ja. Ikke minst det at han kan spille på begge sider.

Jeg er bare usikker på om han har nivået vi er ute etter. Mangler mye både defensivt og på siste tredjedel. Med mindre det har skjedd ting mens han har vært i Championship.

Alltid litt "romantisk" med tidligere spillere, men hadde helst ønsket meg en som kan utfordre Porro fra dag 1. Han har blitt bedre defensivt, men synes fortsatt ikke han er fantastisk på den biten, og når det har blitt færre offensive bidrag, så blir det litt tynt.

11 dager senere

Selv om jeg ikke er en som jubler over en potensiell KWP retur så er det noen momenter som gjør der til en "no brainer". Han vil være både hg og cg i europa sammenheng og i pl. Han blokkerer derfor ingen andre spillere fra å komme til klubben. Vi har ikke mye hg og cg fra før. Han er sånn sett "gratis" hva gjelder stallplasser. Utover der kan han gjøre en ok jobb som backup i enkelte ligakamper, cup og innledende el spill. Kvitter vi oss med emerson er jo kwp en klar "oppgradering" sånn jeg ser det pluss han ikke tar opp noe plass.