Brentford - Tottenham Hotspur

Stadion: Brentford Community Stadium
Når: 23/04 2022 kl 18:30
Dommer: Jonathan Moss
TV: TV2 Sport Premium

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Emerson Romero Dier Davies Reguilon
Bentancur Højbjerg
Kulusevski Kane Son

Subs: Lucas, Bergwijn, Winks, Gollini, Rodon, Sanchez, Sessegnon,
Injured: Doherty, Tanganga, Skipp
Suspended: -

Motspiller å se opp for: Christian Eriksen (!)
Forventet resultat: 1 - 1 (Son, Eriksen)

Hvem vinner?

Denne avstemningen er avsluttet.

Første bytte: Lucas 😆

Håper Bergwijn starter for Kulusevski, men skjer jo aldri.

Så får man håpe man som Bodø kan reise seg etter en svak kamp sist.

Knut endret tittelen til PL: Brentford (12) - Tottenham Hotspur (4): 23.04.22 18:30 den .

Dersom det er slik at Conte kan komme inn å endre mentaliteten i spillergruppen så er det vel fra nå og frem til sesongslutt at vi må få se bevis på det.
Vi har alt i egne hender per nå.
Let’s go! COYS!!!

En ting er sikkert. Vi kan ikke ha to omganger med en usynlig Son og en usynlig Kane om denne kampen skal vinnes.

Forhåpentligvis har ikke Kane flydd halve jorda rundt for å se golf denne gangen...

Etter forrige oppvisning er jeg ikke veldig optimistisk, frykter at vi som sist låser oss til å angripe fra høyre, noe som funka dårlig.

Krysser fingrene for at forrige kamp var et arbeidsuhell, og at vi igjen får en god opplevelse.

Mabbutt
    Det er jobdet paradoksale. At vi angrep med Emerson på høyresiden. Og det er omtrent som å hogge trær men bytte ut motorsaga med løvblåseren.
    Har ikke trua på det,men Conte burde virkelig forsøkt noe annet. Fatter ikke hvordan de i teamet kan sitte å analysere kampene i etterkant og nå som sesongen snart er over så har de enda ikke kommet med en plan. Hvorfor ikke prøve Lucas der? Så slipper de å sette han inn på slutten av kampene. Eller bergwijn?

Eller Kulusevski? Han har jo faktisk fungert der.

Så stiller jeg samme spørsmål til hvorfor Lucas alltid kommer før Bergwijn? Ser ikke folk i støtteapparatet kampene våre i reprise?

Sessegnon inn på venstre. Ellers samma opplegg som sist.

Er vel greit nok. Virker som Reguilon trives hos oss, men lukter at han blir solgt til sommeren. Alt tyder på at Conte foretrekker Sessegnon. Og med tanke på at Sessegnon ikke har vært god så sier det litt om hva Conte mener om Reguilon for tiden (selv om det selvsagt kan være pga smårusk fysisk).

Ligger i kortene at det skal skje noe på backene til sommeren ja. Så hvis noen av backene våre har lyst til å være med videre har de kort tid å vise seg frem på

Litt frykta åpning det her - Brentford trøkker på og vi sliter litt med å matche deres intensitet. Blir nok en del dødballer med hjertet i halsen idag.

Er det Nuno days igjen nå eller hva skjer? Greier knapt å produsere avslutninger.

Her er kunsten å holde ut, unngå baklengs, la de løpe fra seg - så viser vi hvem som er best i 2.omg. Minner meg om Villa og Brighton kampen. Satse på det blir som mot Villa..

Jeg innbiller meg at Eriksen kunne greit fått plass på Tottenham sin 1ste 11.

Utrolig skuffende omgang, og skal vi fortsette å gi bort disse cornerne hele tida så kommer Brentford til å score på et par av dem.