rihno
Jeg har også tro på Ange. Liker Ange. Liker det han prøver å få til.
Men litt fascinerende at Conte i sin første sesong - hvor han tok over et lag som skåret under 1 mål per kamp og hadde et poengsnitt på 1.5 - i den sesongen under Conte tok vi flere poeng per kamp og skåret faktisk flere mål per kamp enn vi enn så lenge har gjort under Ange (marginalt riktignok).
Conte er den store satan for folk som Cuti og når man påpeker at vi i en periode nå på over 2 mnder ikke har hatt fremgang under Ange så mister folk som han fullstendig hodet. Han er ikke alene blant engelske fans - selv om folk her inne er generelt en del mer nyanserte.
Cuti visste, og for all del all ære til han for å få rett hva gjelder Conte, men blir Ange den neste Mudryk, Tuchel eller Klopp? Jeg tror fortsatt på at han blir Klopp. Jeg forstår at det ikke er enkelt å gjøre det han nå prøver på, men jeg forstår også at det faktisk finnes en mulighet for at han mislykkes. At andre lag har funnet motspill osv som vi ikke kommer ut av.
Så er det som andre inne her har påpekt litt at Ange er blitt offer for sin egen «suksess». Det gikk nesten litt for bra en periode slik at man begynte å tro på CL osv. Hadde vi hatt en svakere start og så kjempet oss opp på 5. hadde man nok følt det litt mer «positivt». Ikke verdens undergang hvis vi nå skulle ende opp på 5. eller lavere, men selvsagt synd da man føler det er en mulighet til å få til noe spesielt her. Ser jo det når Romero skårer 2-1 at stemningen i troppen er annerledes enn på lenge. Krysser fingrene for BJ hattrick og Romero MOTM på søndagen neste uke.