Jeg er muligens litt offensiv men jeg hadde elsket å se Dragusin i 6er rollen. Han er rask, gigantisk, sterk, kan slå pasninger. Han ville vært ett monster på midten der
FA: Tottenham - Manchester City | 26. januar 2024
Nå må vi begynne å se de løpene til Werner. Det er det han er god på - utnytt det. Johnson spesielt sliter virkelig med overblikket. Tror fortsatt det er noe der, men hjelpe meg for en lang vei å gå på en del relasjonelle ferdigheter.
Når Kulu finner ut at Werner kan brukes så blir vi farlige.
Jepp, svensken også. Usikker på han sentralt i banen - trenger Madders tilbake.
- Redigert
Snakker på svensk tv om hvor mye Kulu sliter når han må motta ballen så mye feilvendt med mann i rygg, og synes det er ganske spot on. Til å ha forholdsvis solid fysikk, er han ganske svak i den fasen av spillet. Mye bedre når han mottar ballen rettvendt ute på kanten.
Kulu har hatt en meget svak omgang. Passer ikke som kreatør i midten.
Højbjerg derimot har vært meget god.
Højbjerg en av våre beste(trodde aldri jeg kom til å si det igjen) i første. Men flere langt under forventet. Forsvaret rydder unna, men det er ingenting som oser selvtillit, heller panikk.
Kulu kan ikke vende med ballen og har heller ikke overblikk tilrå sende forløsende pasninger. Werner går på mange løp, men hjelper lite til bakover. Richarlison er god på å hjelpe hjemmover, men er litt rådvill på topp. Bentancur har ikke får vist seg ordentlig frem, men det kommer i andre. Og Johnson gidder jeg ikke prate om
Oppskriften på suksess i andre: madders inn for johnson, og deki ut på høyre. Skal se han runddribler gvardiol, som er høyst ordinær og det svakeste ledd i dette city-laget, men han har sluppet billig unna så langt mot Johnson.
Også noe helt annet der fremme for richy og werner med madders til å styre spillet sentralt.
Enda godt det var Bentancur og ikke Skipp eller Højbjerg som slo den pasningen.
1-12 i avslutninger, ingen enkel kamp, har sett litt ut som smågutter i dag synes jeg
Men hvorfor Højbjerg tar frispark på midten det forstår ikke jeg. 4 mann går på løp og han snur seg rundt og slår støtte
Husk at vi mangler vår største stjerne Son, samt begge indreløperne. Synes det er imponerende å spille så pass jevnt med City uten disse. Så mangler selvsagt City et par mann, men de har en helt annen bredde og er verdens beste lag siste året.
Andre er vel helt OK.
Blir litt stressa med ball, men finnes muligheter.
Trenger at Kulusevski hever seg dog.
Den sveisen til KdB går ikke.