Kungreke Ginola14 Var vel en norsk spiss i tottenham som gjorde noe lignende 😂 Hadde drakt med han også.
Madball Jeg hadde nok lurt inn et par ''luringer'' hvis ikke målet var å vinne PL men å ha et kult lag. Adel Taarabt var virkelig noe for øyet. Gazza er vel pre PL med et år så han teller kanskje ikke. Samme med Lineker. Robbie Keane var alltid en favoritt fra min side. Alltid skuffa om han mangla. Anthony Gardner hadde en fart kun Vdv har vært nær men han var på langt nær noen komplett fotballspiller. Men underholdende. Aaron Lennon kunne skape noe fra kanten sin, ikke alltid ''end product'' riktignok. Ginola og Klinsmann. Var et hakk eller to bedre enn resten av laget og noen som gav stolthet av å bære drakta i skolegården Tom Huddlestone var alltid en jeg nøt å se spille. Ryktene sa at Titanic greide å snu seg raskere enn ham men den foten... Benny, Assou Ekotto. For en fyr. Undervurdert som fotballspiller etter min mening
Dougie Huddlestone hadde jeg faktisk glemt, men han er tett på å nå laget mitt. Treffende beskrivelse 😂 Taarabt ja. Kom over denne her om dagen; ikke sikker på om den hadde blitt like godt mottatt i dagens noe mer sensitive klima.