Tottenham (5) mot Bournemouth (12)

Turnering: Premier League
Når: 31. desember 2023 kl 15:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Simon Hooper
TV: V Sport Premier League 1, Viasport Premier League

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro Emerson Davies Udogie
Sarr Lo Celso Skipp
Johnson Richarlison Son

Innbyttere: Forster, Phillips, Dier, Dorrington, Højbjerg, Santiago, Gil, Donley, Veliz
Skadet: Perisic, Solomon, Bentancur, Romero, Sessegnon, Maddison, Van de Ven
Suspendert: Bissouma, Kulusevski

Motspiller å se opp for: Solanke
Forventet resultat: 2-1 (Richarlison x 2)

Arkiv med Tottenham mot Bournemouth-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 19, 1 kamp i Ligacupen samt endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Bournemouth #TottenhamBournemouth

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Klar seier. Vi får en kraftig reaksjon, og går ut og scorer flere tidlig. Tipper Richy får minst et på innlegg fra Son. Med Richy på topp, må vi komme oftere rundt på kantene!

Vicario

Porro, Philips/Dorrington, Davies, Udogie
(Ny stopper inn, ikke fordi Royal forårsaket tapet, men for å få en endring, og fordi det er på tide at en ung får sjansen)

Sarr, Lo Celso
(Højbjerg henger rett og slett ikke med i måten vi spiller på, og virker ikke å passe sammen med Sarr. Skipp kan også være et bedre alternativ enn Højbjerg om han er frisk)

Veliz/Gil, Kulusevski, Son
(Vet lite om Veliz, kan han spille kant? Lite lyst til å flytte Richy ut på kant, har en god trend på topp for tiden)

Richarlison

Edit: Kulusevski greide jo å løse enda et dilemma i angrep, så da blir det vel plass til de fleste jeg nevnte.

Kulusevski pådro seg dessverre et tullete gult kort ifm straffen og må stå over denne kampen ja 🙁...

Nok en gang må en spiller stå over pga suspensjon.Føler vi er med å sette en type rekord, dette må ta slutt.Det florere med gule og røde kort, spillere som mister viktige og ikke minst mange kamper.Har vi et problem?
Det er lov stille det spørsmålet, ja VAR kan føles urettferdig, men det får vi ikke gjort så mye med.
Med så mange suspensjoner er det selvsagt med gjøre oss mer utsatt.Det betyr at vi får ikke brukt troppen vår, Mange spillere får mange kamper på rad, det blir ikke rotert på laget.Da får vi spillere som ikke greier å hente seg inn.
Vi har mye skader og snart dukker Januar opp og vi mister viktige spillere til Asia cup og AFCON.På toppen komme da disse kortene, vi kan ikke holde på slikt.

Tror dette blir en veldig vanskelig kamp.Bournemouth er i god form, ikke tapt på sine 7 siste kamper.Virkelig imponerende.
Ser ikke på oss som favoritter, vi må være våkne her.Håper Ange tar ut et lag som har energi.Sist kamp så vi veldig tunge ut.

Håper på dette laget:
Vicario
Porro-Philips-Davies-Royal
Skipp-Sarr
Johnson-Lo Celso-Son
Richarlison

Philips får sjansen.Udogie så virkelig trøtt ut sist kamp, tror det har vært litt mye kamper for han. gi han en liten pause.
Skipp får starte, vi må bruke de vi har.Hørt et lite rykte at Skipp ble forbanna sist kampen, var sterk missfornøyd med at han ikke fikk starte.
Johnson har fått en del kamper, mulig Gill kan få starte?

presley ørt et lite rykte at Skipp ble forbanna sist kampen, var sterk missfornøyd med at han ikke fikk starte.

Skipp var visstnok skadet var kommunikasjonen fra offisielt hold. Han var ikke på benken heller.

presley Liker laget ditt, jeg satte opp Gil for Johnson, ikke spesielt bedre, men synes han er flinkere til å involvere seg. Johnson har lite å vise til på så mange starter, så tror han har godt av en runde som innbytter for å ta bort litt press. Samtidig er normalt sett Bournemouth et lag slike typer (både Johnson og Gil) kan få et løft mot.

Når det gjelder kort, så mener jeg det er flere ting som spiller inn. Vi spiller høyintensiv fotball, noe jeg liker, men dette vil gjerne føre til noen kort.

I tillegg, har vi fått mange idiotiske kort og frispark imot, der spillerne våre gjør uforklarlige ting. Det har kostet oss dyrt. Dette bør man kunne gjøre noe med.

Jeg må innrømme at jeg kan være litt på den konspi-siden av og til når det gjelder fotball. Jeg mener å se en endring i dommerstanden etter at Klopp tapte mot oss, jeg mener helt seriøst at dommerne har lagt listen lavere for oss enn lagene vi møter. Litt som da Klopp sutra over at Solskjærs United fikk så mange straffer. Etterpå fikk de ingen.

Ny kamp vi må vinne for å henge med i toppen. Neste kamp er mot United 14 April. Da håper jeg Ange har fått drillet inn en ny stopper(Radu/Todibo), og at flere er tilbake igjen da Son, Bissouma og Sarr drar.

Har derimot en dårlig følelse da Solanke vil herje med Davies og Emerson.
      Får håpe vi skorer flere enn Bournemouth

Håper Lo Celso benytter anledningen, dette er en kamp der han kan vise hva han er laget av.

Gleder meg som vanlig stort til kamp. Rart men gjør fortsatt det etter 35 år. Perfekt avslutning på året.
        Hadde en ekkel følelse av å ha ''blitt funnet ut av mot Brighton. Så kan det ha vært de små prosenta som mangla som gjorde at vi ikke fikk til det spillet vi ønska, eller at vi stadig oftere møter motspill som er effektivt. Da blir det mer opp til enkeltspillere å avgjøre og med de fravær vi har er det mer bingo. Spillere som Romero (hvis kalibrert)VDV , Maddison, Bentancur, Bissouma ( første halvdel av høsten) vil gjøre en forskjell i flere kamper dersom de er på banen

Madball Det er jo egentlig ikke noe å "finne ut", Ange sier jo rett ut til alt og alle hvordan vi spiller.

Sheik Har derimot en dårlig følelse da Solanke vil herje med Davies og Emerson.

Spørs om ikke Dier hadde vært et bedre valg akkurat her mtp å matche Solanke fysisk.

Takk gud hvor deilig!
          Håper han er match-fit, men pasningene og blikket alene er verdt det.

Gått rykter i hele dag, men trodde ikke helt på det. Gledelig!

Her har Ange vert en hemmelighetsfull luring. Det han har sagt om Bentancur i det siste har jo antydet at det var ennå en stund til han var klar

Mabbutt
          Jeg liker også måten vi spiller på.Tror Johnson har noen målgivende, husker ikke hvor mange.Føler han kommer lettere forbi backen.
          Jeg tenkte også at nå skulle vi bli «straffet» etter Liverpool kampen.Høre jo helt rart ut, vi blir straffet pga dommertabbe.
          Noen manager har nok mer makt, de skjeller og smelle det de kan.Vi så det under SAF, det var vel noen dommere snakket om presset på OT, etter han SAF gikk av som United manager.
          Klopp sutrer noe voldsomt,.Artete det samme, men med han blir det bare latterlig.Greier ikke å ta han serøst, blir som i sandkassen, er sur for han ikke fikk den blå bilen.
          Ange sier ikke mye og det er greit, så kan vi/folk kan lurer på om det hadde vært annerledes om han også gav beskjed,

Bentancur tilbake er rett å slett gledelig.Det hadde jeg ikke forventet.Han betyr så mye for laget, nå fikk jeg tro på tre poeng.