Har en god følelse før kampen i morgen! Skummelt god
PL: Nottingham Forest - Tottenham | 15. desember 2023
- Redigert
Ikke bli for optimistisk
Lo Celso bekreftet ute for i morgen:
It's a slight injury in training... nothing serious.
Sjokk.
Here we go again.
Trist for ham og oss nå som han var skikkelig på gang
Tenker det er mest trist for ham.
Hadde nok startet på benken uansett nå som Sarr er tilbake. Kulusevski er bedre enn Lo Celso på den andre indreløperen.
Men det svekker selvsagt bredden og mulighetene til å gjøre justeringer underveis i kampen.
Alle kan få et "knock". Spørsmålet er om dette blir en gjenganger også fremover. Lo Celso har mål i seg og vi kan han svært god bruk for ham den måneden Sarr og Bissouma er borte.
Mr Glass er ute igjen.
Blir dette kampen Brennan Johnson slår igjennom? Ofte det blir sånn mot gamle lagkamerater. Han var jo veldig nære sist.
Johnson virker mye mer komfortabel på høyre. Og det trenger ikke være et problem i «Ange-systemet» allikevel tydeligvis. Mot Newcastle var Son mye farligere utover enn innover. På høyre blir Johnson naturlignok mest «utover». Per nå er hans venstrefot for svak til at han egentlig kan spille begge veier på venstre uansett.
Og når Kulusevski «må» spille Maddison-rollen passer det fint med Johnson på høyre. Son så også bedre ut enn på lenge som ving sist.
Om Johnson «slår igjennom» eller ikke vet jeg ikke, men han virker til å ha litt mål i seg som enda ikke har kommet helt. Selvsagt mulig at han smeller til med ett eller to i morgen.
Laget sier vel seg selv litt? Antar Knut i OP ikke helt lister opp posisjonene da Bissouma blir sentralt og jeg antar Son ender opp på vingen igjen.
Veldig bra lag, men benken blir naturlignok tynn. Spesielt hvis vi må jakte mål.
Pressekonferansen i forkant av kampen:
Forest langt unna sin toppform, har knapt vunnet kamper i det siste.Rykter om sparking av manager er heller ikke bra.
Ingen lette kamper, men her har vi stor sjans på 3 poeng.Usikker på hvor mange mål Forrest har scoret på hjemmebane, men har kun vunnet 2 kamper.
Etter en solid seier mot Newcastle har vi lov å håpe på seier i kveld.Vi egentlig spilt godt i nesten alle kampene, men ikke vært like heldig med resultatet.
Spiller vi som skal gjøre så bør 3 poeng være innenfor rekkevidde.Vi har selvsagt fått ny skade, Lo Celso er ute.
Synd mtp han hadde begynt å spille seg opp, men det vel dessverre ikke overraskende.Det er lov å stille spørsmålet om han er godt nok trent til PL?
PL er en den tøffeste ligaen i verden, denne ligaen går det raskere, den er hardere, ingen lette/rolige kamper.Se hva Porro sa, han måtte trene seg sterkere hvis han skulle greie seg i PL.
Vil se dette laget:
Vicario
Porro-Romero-Davies-Udogie
Sarr-Bissouma
Johnson-Kulu-Son
Richarlison
1-4-5 på siste 10
Vant 2-0 over Villa. Litt overraskende.
Første målet blir nok viktig!
Tja. Vi scorer alltid første målet. Etter det har det vært litt "tap og vinn med samme sinn" på oss
Eg tenkte å kjøyre en liten test i dag.
Når eg (på dette forumets tippekonkuranse) tippar at vi vinn, så tapar vi.
Når eg tippar at vi tapar, så vinn vi.
Når eg har på meg Kulusevski drakta mi, så tapar vi.
Idag har eg satsa på tap, og tar på meg Kulusevski drakta. Så da blir det vel fort uavgjort. Så om dette skulle skje, så beklagar eg på førehand.
De gangene vi har vunnet ligger jeg naken i fosterstilling.
Oppfordrer alle blodfans til å gjøre det samme