Tottenham (5) mot West Ham (9)

Turnering: Premier League
Når: 7. desember 2023 kl 21:15
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Michael Salisbury
TV: Viaplay, Viasport Premier League

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro Romero Emerson Udogie
Bissouma Lo Celso Gil
Kulusevski Son Johnson

Innbyttere: Forster, Austin, Davies, Dorrington, Skipp, Højbjerg, Donley, Veliz, Richarlison
Skadet: Perisic, Bentancur, Van de Ven, Maddison, Sarr, Phillips, Whiteman, Solomon, Sessegnon, Dier
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Bowen
Forventet resultat: 3-2 (Son, Lo Celso)

Arkiv med Tottenham mot West Ham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 14, 1 kamp i Ligacupen samt endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Westham #TottenhamWestham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Ble litt mye Gil?

Tipper det blir Romero - Davies.

Ellers blir det vel Gil mot Højbjerg som er det største spørsmålet. Hadde vært morsomt med Donley.

Schism Kampene kommer på rekke og rad nå. Et annet spørsmål er om Bissouma fortsetter å få sjansen.

Bissouma må få lov å spille, tror han har spilt litt inni seg selv etter alle kortene. Må bli smartere.

Knut

Tror sjansen for at han starter er større etter den feilen. Ange ønsker å vise at det er lov å gjøre den slags feil hos meg - kjør på.

Så får man se om det blir noe rotasjon. Kanskje større sjanse for at Richarlison og/eller Sarr starter på søndag.

• Knut svarte på dette.

Schism Hva angår Sarr så mener jeg at jeg hørte at det er noe litt mer langvarig. Håper jeg husker/hørte feil.

Schism Tror sjansen for at han starter er større etter den feilen. Ange ønsker å vise at det er lov å gjøre den slags feil hos meg - kjør på.

Veldig godt poeng. Ikke tenkt på.

Knut

Ange sa slutten av uka før City - så antar han mener Newcastle. Men antar de ikke starter han hvis man ikke er så godt som 100% sikker på at kroppen er OK igjen.

Sarr tilbake i trening, men antakelig ikke klar for denne kampen (men til søndag).

Dier er skadet.

Spent på reaksjonen på spillerene etter City kampen, vil det gi dem et løft eller føler de et press nå?
          Hjemme mot WH, det er aldri lett.De elsker å spille mot oss og ser på denne kampen som et høydepunkt.De er garantert klare for kamp, det må vi også være.

Romero tilbake, jeg er litt nervøs kjenner jeg.Dette er kamp ala Chelsea.Her kan det bli varmt og da må Romero holde hodet kaldt.Ikke bli rivet med, men roe ned.
          Han blir lederen i forsvaret nå, han er visekaptein, nå må han vise lederansvar også.

Får Bissouma sjansen igjen?
          Han falt enormt i kvalitet, må virkelig heve seg mange hakk.Hva grunner er, vet vel ingen. Men slik han spilt de siste kampene så er benken et het alternativ.Hadde Sarr og Bentancur vært friske, så hadde jeg uten tvil tatt de foran Bissouma.

Tror det blir dette laget:
          Vicario
          Porro-Romero-Davies-Udogie
          Bissouma-Højbjerg
          Kulu-Lo Celso-Johnson
          Son

Bissouma får sjansen igjen, lukter litt typisk Ange det.
          Højbjerg inn, greit nok.En kriger på midten, gjorde det bra mot City.Kan vel fort trenge en slik spiller mot WH.
          Davies foran Royal, det sier seg nesten selv.

Veldig spent på Romero. Hvordan vil det røde kortet prege spillet hans? Både dommere og motspillere er klar over dette og praten rundt spillestilen hans gikk lenge før det røde mot Chelsea. Selv om jeg mener kortet var feil satt han seg i posisjon til det på en klønete måte både ved taklingen og to situasjoner før det. Kan umulig tenke meg at Romero selv ikke skjønner at han starta en negativ trend for oss og hvordan vil det slå ut...

Vicario

Porro, Romero, Davies, Udogie

Lo Celso, Bissouma, Gil

Kulusevski, Son, Johnson

Sett bortifra midtbanen, gir vel laget seg litt selv. Tar gjerne feil, men ønsker ikke en Højbjerg som skal «roe ned» fra start. Vi må følge vår strategi å trykke på framover. Højbjerg er fin å ha i bakhånd om Bissouma skulle falle gjennom igjen.

Godt å ha Romero tilbake igjen, selvom jeg fortsatt er skikkelig forbanna på han. Håper han klarer å holde seg akkurat på rett side av grensen.

Håper på minutter på Richarlison på slutten.

Mabbutt Vicario

Porro, Romero, Davies, Udogie

Lo Celso, Bissouma, Gil

Kulusevski, Son, Johnson

Mulig jeg tar feil her altså, men har ikke konstellasjonen vært mer sånn her?

Bissouma
            Lo Celso Kulusevski
            Johnson Son Gil

Kulusevski spiller opplagt på midten hvis Højbjerg ikke starter. Og han spiller ving hvis Højbjerg starter og Gil er ute.

Kan jo være at det kommer en overraskelse med Donley eller noe slikt, men tviler. Jeg håper laget blir som satt opp av Dougie med forsvaret som satt opp av Knut.

Så ser jeg ikke bortifra at Højbjerg starter. Delvis fordi vi er svake på dødball og WH er gode. I alle fall har de vært det historisk - selv om Antonio ikke spiller. Da går nok Gil ut.

Om Romero skulle få et direkte rødt til er det fire kamper ute. Satser på at han klarer å kontrollere seg 🤞🏻🤞🏻

Knut Skulle dette skje, må man nok ut på handletur etterhvert, blir for upålitelig. Får krysse fingrene for at det ikke skjer!