Cuti

Vet ikke om det er linket? At de selger for så å kjøpe Nusa som erstatter?

Høres søkt ut. Og hvorfor skulle Nusa velge et slikt lag?

United er vel det laget jeg frykter mest - og muligens det eneste laget jeg frykter akkurat nå. Arsenal og City har både toppene og dekning på kant.

United er bare rot nå, men de kan selvsagt selge inn et "prosjekt" de også. Og United er fortsatt et større navn enn hva vi er.

Ryktes vel at Newcastle skal selge Almiron til Saudi for en haug med penger. Beleilig nok.

Dougie

Jepp. Men ønsker Nusa å dra til en klubb som må selge sine bedre?

WLB nettopp:

Expecting talks to advance today 👌

Dougie
    Det kommer vel helt an på lovnader og økonomi, men ser ikke i utgangspunktet at han skal velge dem foran oss nei.

Tror også Tottenham vil føles som et mer spennende prosjekt for Nusa å være en del av. Tror også Newcastle skal slite litt lenger for å komme helt på plass. Vi har omtrent hatt de samme skadeproblemene men taklet det mye bedre. Færre kamper ja, men sterkere stall. Et bedre lag rett og slett.

Ser også at Newcastle visstnok vil få rundt £30m for Almiron. Hvor 25% går til andre. Kjenner selvsagt ikke bøkene til Newcastle hva det kan bety for de i forhold til Nusa, men vi snakker ikke om £100m som vil fikse alle deres problemer.

Forøvrig interessant at FFP virker til å endelig bety noe.

Schism Forøvrig interessant at FFP virker til å endelig bety noe.

Ja, det beskytter City godt.

FFP er vel laget for å beskytte de store klubbene så ikke de mindre klarer å ta opp kampen? 🤣

Det blir et definisjonsspørsmål. Hvis det hindrer lag som Newcastle og Chelsea vil jeg ikke si det stopper mindre lag.

De store vil nødvendigvis ha mest uansett system. Eller - kan jo gå tak og alt det der som i NHL.

Er vel ikke bekreftet men heller ikke krise. Betyr vel kanskje at vi har noe bedre på blokka eller at vi eventuelt kupper overgangen som med Danjuma 😂

Ajer har smiska med Dansken 😔
      Ikke "here we go" enda, men

Spurs burde slå på stortromma nå, vi kan vel ikke la oss tape mot Brentford

Spørsmålet er vel om vi trenger enda et talent på kanten. Personlig ser jeg helst at vi får inn en spiller som kan skape resultater med en gang.

WLB på SC

Haha no we didn’t clubs line fed to pok . Brentford have agreed a fee and the player has accepted to go there it’s not done yet it’s upto Tottenham now match it and it’s ours however I don’t think this will be the case now . seems that bidding war they wanted they got. Formally the price in line was 22m and we would wait until July for him to come ange then wanted him now and the price went up instantly which put back the deal slightly which is normal and the player was open to that but preference was waiting . Brugge then turned the screw last week opening up the deal inviting other clubs and Brentford have bitten it. Nusa I would imagine sees himself playing week in week out under frank which then regardless gets him a major move in 2/3 years. Transfers are never ever certain regardless of how advanced they are.

Ange sin skyld 😉

Da er det vel bare å la han bestå en medisinsk sjekk, og så kjøre en Willian.😋

Kungreke enda ett ? Hvilket annet talent enn Johnson som ikke engang kan drible en juniorspiller sikter du til? Solomon er det nærmere en driblesterk kantspiller vi kommer og han er jo skadet hele tiden. Nusa vil være ett godt kjøp, han er rask, driblesterk, uforutsigbar og har X-faktor

gazza79 Jeg tenker på Johnson ja, tror ikke det er vits i å ha to unge spillere i køen. Heller skaffe en som kan spille med en gang.

Ble litt skuffet nå kjenner jeg. Håper vi kan matche Brentford og kuppe Nusa i siste liten.