Gleder meg til denne kampen.
Chelsea er et lag jeg virkelig missliker, det er noe med den laget/klubben.Mulig det pga de har alltid har hatt godt tak på oss, three point lane kalte de vår gamle WHL.
Etter battle of the bridge ble det ikke akkurat lettere.En kamp som endte 2-2, men Chelsea feiret som de hadde vunnet PL.De jublet for vi ikke vant PL.
Kan se ut som Udogie ikke blir klar, synd men vi Royal som kan steppe inn.Tar heller Royal enn Davies i denne kampen.
Richarlison er et spørsmåltegn, jobber veldig bra, men ikke alltid like heldig med mottak, avsluttninger osv.
Johnson er raskere, bedre teknikk, synes også han blitt bedre for hver sjanse han har fått.
Gi Poch en liten applaus, det fortjener han.Når kampen er igang, ja da er det kun Tottenham som gjelder.
La oss være fra første sekund, presse dem til feil.Ikke la dem få hvile, her skal vi styre kampen.
Jeg vil ikke bare vinne kampen, men vil knuse dem.La dem halte tilbake til S.Bridge.
Vicario
Porro-Romero-VDV-Royal
Sarr-Bissouma
Kulu-Maddison-Johnson
Son
Synes Bissouma har falt litt i kampene, var bedre de første kampene.Han må opp et hakk og to i kveld.Johnson må utfordre hele veien, bruke farten og teknkken sin.Porro blir viktig i dag, går som vanlig fremover, men må følge litt med Mudryk.
Sitere Keegan:I tell you, Honestly, I will love it if we beat them, love it!