Siste kamp før landslag pausen, fint det mtp skadene vi har.
Vi er stor favoritter i dag, men jeg tror ikke dette blir så lett kamp så mange tror.Spillerene må lande nå, etter alt styret etter Liverpool kampen.Vi har hatt to harde kamper (Arsenal & Liverpool), denne kampen må ikke undervurderes.
Luton kommer til kjempe for unngå nedrykk, det betyr de kriger for hvert eneste poeng.Ser for meg mange tøffe dueller, vi må være oppmerksom på dødballer.
Nå det er sagt så bør vi vinne her, vi er bedre lag.Spiller slik vi har gjort så går dette veien.Ser vel for meg at vi kommer til ha mye ball og Luton ligge bakpå.
Litt skader har vi, men vi kan stille med et sterkt lag.Håper Son og Maddison blir klare til kampen.
Må vurdere om vi skal "spare" noen spillere også, må holde de benken i kampform.Rykter at Lo Celso og Gill kan være på benken, det er positivt.Tviler sterkt at noen av dem starter.
Går for dette laget.
Vicario
Porro-Romero-VDV-Udogie
Højbjerg-Bissouma
Kulu-Madison-Richarlison
Son
Kan muligens starte med Royal, men tror vi trenger Porro sine styrker i denne kampen.
Højbjerg inn, tror det kan lønne seg.Kan vurdere om skal ta Bissouma sin plass, synes han ser litt tung ut.Kulu kan også vurderes, men nå har vi mange kantspilllere på skadelisten.
Uannsett så gleder vi oss til kampen, COYS