Parrott er HG ja, men jeg vil vel tro at alle parter ønsker et nytt utlån der?

Ja. Kombinasjonen av Ligacup og CL kan gi han 3-5 kamper hvor han kan få spilletid. Potensielt. Kommer jo litt an på skader osv generelt fordi man kanskje ønsker noen av disse kampene til å "trene" Richarlison som spiss også.

Ikke nødvendigvis krise for hans utvikling å få jobbe tett på førstelaget med Conte heller. For så å kanskje gå på lån andre halvdel.

Det sagt hadde nok det beste vært hvis han kunne fått seg plass i et Championship-lag hvor han er førstevalg.

Schism Tenker at dersom han får litt Ligacup og CL hos oss i høst og vinter for så utlån i Januar kan være en ide?

Ganske sikker. Handler ikke om hvor du er fra, men hvor du er «opptrent», og Parrott kom vel til oss i 15-16 årsalderen hvis jeg ikke tar helt feil?

Dougie Han vil være både HG og CG tror jeg. Ikke helt 100% men f.eks. Josh King har i alle år vært HG i England pga United fortiden

ett år senere

Da er denne mannen lånt ut til Nederland for sesongen etter hva jeg skjønner.

(Dobbeltpost så jeg nå)

Glemte helt at han hadde en egen tråd. Passer bedre her naturlig nok.

Blir interessant å se hvordan han gjør det. Karen er jo på ingen måte uten talent - selv om det å spille for oss virker usannsynlig.

Begynner å bli så pass gammel at han heller burde blitt solgt med en tilbakekjøpsklausul som er aktiv x antall år frem i tid.

Lite som tyder på at han skal bli noe for oss, men så var vel fortsatt Kane en traver i lavere divisjoner på ca samme alder.

en måned senere

Scoret det avgjørende målet på overtid i lokalderbyet i Rotterdam i helgen.

So far during his time at Excelsior, Parrott has played 48 minutes across four substitute appearances and netted two goals in the process. Excelsior are now fifth in the Eredivisie table after seven games, five points behind fellow Rotterdam-based team Feyenoord in fourth.

Han er fremdeles bare 21 år, født i 2002.

8 måneder senere

On loan Spurs striker, Troy Parrott has just scored a 31 minute first half hat-trick for Excelsior in The Netherlands

8 dager senere

On loan Spurs striker Troy Parrott has scored his second hat trick in 3 games for Dutch side Excelsior

He has 10 goals in his last 8 games

Og han har hatt en hamstring-skade i år. Vår nye nr. 9!

Kan jo håpe at avslutningen på hans sesong er nok til at noen biter. At vi kan få noen kroner og evt. en klausul med OK prosenter ved videresalg.

Scoret vinnermålet for Irland mot Ungarn i kveld, 2 minutter på overtid 😄

en måned senere

Om vi kan få noe penger for ham er jo det nydelig.

Jøss. Var det ikke så mye i ryktene om at han skulle bli vår spiss (andrevalg-ish) allikevel 😉

• Knut svarte på dette.