ManagerBill Schism Om det blir Aramco,,,so rekner jeg med at Spurs fans for rabatter på oljeskift,oljefilter skift på EU kontroll da dette er verdens største oljeselskap....
rihno Alle som har for mye penger har svin på skogen, men vil nok foretrekke at det kommer fra ett land med tilsynelatende ok menneskerettigheter.
Knut Tar poenget om svin på skogen og dobbeltmoral herifra til månen hva gjelder nært sagt alle. Personlig ville jeg ha valgt Google om det var opp til meg. Selvfølgelig gitt at Holsten er off the table 😂
OysteinS Schism Aramco stadium, menneskerettigheter og likestilling hører ikke sammen, jeg foretrekker Google!
Yiddo61 OysteinS må du uansett ikke finne på å gjøre, kjenner flere som brygger eget øl og finnes ikke noe bedre øl enn det🍺
OysteinS Yiddo61 nei det vil det nok sitte langt inne å slutte med, kaldt øl fra tappekrana i Spurspøbben min skal det fortsatt bli, i dag har jeg brygga 45 liter juleøl som er ferdig om noen måneder. Når det gjelder Holsten så hadde det vært et rått navn på stadion 🍻
Andreas Var da fælt så tid det tok for å få bekefta at det er saudiarabiske oljepengar vi driver å bruker om dagen da. Var jo skrive i stein av opptil fleire her inne at dette var god fisk.