Man kan si at vi bestemmer, men det er en sannhet med modifikasjoner. Går man mot hans vilje risikerer man at han ikke vil signere en forlengelse når den tiden kommer osv.
Så frykter jeg ikke noe av dette. Bør ikke være vanskelig å ha en god dialog der. Begge parter ønsker bare hva som er best for Vuskovic på sikt.
Selv kjenner jeg han ikke godt nok til å ha så sterke meninger. Men ingen har blitt dårligere av å spille i Bundesliga ett år for «lenge» i den alderen. Mange har nok blitt det fordi man gikk opp et nivå for tidlig dog.
Slik jeg kjenner Vuskovic (som ikke er fryktelig godt som nevnt). Så må han være en som får lov til å være sjef der bak. Hvis så er riktig er det et argument for å holde han i Tyskland en sesong til.
Så får vi se. Hvis juni kommer og man tenker at Vuskovic vil være fast hos oss - da skal det uansett mye til for at han ikke spiller for oss neste år. Selv om det ikke er uten risiko. Blir PL for tøft går han glipp av mange kamper i Bundesliga for å sitte på vår benk. Det ville vært litt krise.