Knut Det fantes visst ingen tråd fra før for vår største legende i moderne tid, the one and only Ledley King! Nå også aktiv på Instagram: Ooh Ledley Ledley, He's only got one knee, He's better than John Terry, oooh Ledley Ledley...
Mabbutt Uten tvil den største vi har hatt i klubben i min tid som supporter (1990ish)! Kunne han spilt 38 kamper hver sesong, tror jeg vi hadde hatt langt hyggeligere ligaplasseringer på begynnelsen av 2000 tallet. Michael Dawson snakket også om tryggheten han spredte rundt seg. Når de skulle spille kamp og King satt klar i garderoben, så "visste de at de kunne vinne", og at stemningen var annerledes når han ikke kunne spille.
Andreas Så er det vel ikkje nokon stor hemmelighet at om han hadde vore frisk i kneet, så hadde han heilt sikkert blit snappa opp av ein skikkeleg storklubb. Ellers kjekt å sjå Davids tydlegvis har hjerte for klubben. For meg var det stort å få Davids inn i klubben, og 2005 sesongen vart for meg den første ordentleg positive sesongen som spurs fan. Det var jaggu mykje rart vi holdt på med mellom 91 og 2005.
Mabbutt Andreas Velger å late som at King også skadefri hadde vært en one club player, og at han hadde ført oss til utallige trofeer 😉💪💪