Putta mot West Ham i går. Noen som følger med og vet hvordan han presterer i Frankrike? (Han er vel strengt tatt bare på lån der)

For klubbens del håper jeg han gjør det strålende. Samme med Gio Lo Celso. Ingen av de nevnte herrer har noen fremtid hos oss (tror jeg) - men spiller de godt på lån og evt for landslag øker det salgsverdien!

Lo Celso er jeg omtrent sikker på blir kjøpt av Villareal. Har en Argentinsk bekjent som er helt overbevist om at det skjer.

Ndombele med tanke på hvor dårlig Lyon gjør det i Frankrike kan jeg ikke se for meg Lyon betaler så mye for. Hvordan skulle de betale uten CL-penger? Håper jeg tar feil, men tipper han enten blir lånt ut eller havner på tribunen i London.

Har en fransk bekjent også som elsker Ndombele, men orker ikke spørre han om Ndombele. Litt som å snakke politikk med Putin - der får man ikke nødvendigvis en god objektiv vurdering. Jeg tenker man får håpe at noen kan by 40m eller noe for Ndombele til sommeren. Personlig håper jeg man selger uansett.

Haha. Mhm. Er en grunn til at jeg ikke kalle han venn 😄

Jeg har bodd i Frankrike og liker egentlig franskmenn helt fint, men det finnes definitivt de som er som klisjeen om franskmenn. Litt synd fordi han kan veldig mye om fotball - så hvis man snakker om spillere og lag utenfor Frankrike går det bra. Dessverre tok han feil angående Ndombele - som han omtrent elsket over alt på jord under tiden i Lyon.

Ikke hørt noe om han siden Ndombele retunerte forøvrig. Det er et dårlig tegn.

Jeg håper Ndombele gjør det bra slik at kjøperne står i kø til sommeren. Han skal aldri spille i vår drakt igjen i alle fall. Mangler alt som tenkes kan av mentalitet som trengs for å lykkes i Tottenham, under Conte og i PL generelt. Trenger å vokse opp.

Schism endret tittelen til Tanguy Ndombele den .

Bra at han nå spiller og stort sett spiller lenge, men akkurat nå er han en middels spiller som spiller for et middels fransk lag. Får vi igjen halvparten av hva vi betalte er det nok bare å ta pengene. Frykter at det blir en lang saga i sommer hvor vi i verste fall må låne han ut igjen på slutten.

4 måneder senere

Jepp. Mye snakk om Napoli nå. 3m i lånebetaling. 13m opsjon hvis Napoli når CL. Kan ikke helt se at Napoli når CL, men kanskje.

Romano sier dem er enige med Napoli. Lån med kjøpsmuligheter.

Flott. Få møkka ut så fort som overhodet mulig.

Romano har nok det beste nettverket i bransjen, men gud hjelpe meg fyren er glad i å melke det med meningsløse tweets.

OysteinS vanligvis ja - men er jo sjelden han lenker til noe i tweetene sine?

(Visninger av tweets på Twitter er det ingen måte å tjene penger på direkte såvidt jeg vet)

Knut han bruker kanskje tweets som markedsføring for å selge artikler/info han må jo få inn litt inntekter, mulig jeg bomma med click kommentaren 😅