Burnley (18) VS Tottenham Hotspur (3)

Turnering: Premier League
Når: 2. september 2023 kl 16:00
Stadion: Turf Moor
Dommer: Darren England
TV: Viaplay, Viasport Premier League 1

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro Romero van de Ven Udogie
Bissouma Maddison Sarr
Kulusevski Richarlison(?) Son

Innbyttere: Forster, Sanchez, Davies, Emerson, Højbjerg, Skipp, Lo Celso, Solomon, Perisic
Skadet: Gil, Bentancur, Sessegnon, Whiteman, Richarlison(?)
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Foster??
Forventet resultat: 1 - 3 (Porro, Maddison, Son)

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. runde 3)

#Tottenham #Burnley #BurnleyTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Nesten enig
    Vicario
    Porro Romero van de Ven Udogie
    Bissouma Maddison Sarr
    Kulusevski Son Perisic

• Knut svarte på dette.

Interessant problemstilling rundt Richarlison. Ferguson satte gjerne ut folk som slet, men fikk ei forløsning gjennom en god kamp eller mål.

Eller skal man prøve å se om han kan få skåret to og virkelig komme litt på glid?

Bryr meg ikke så mye kjenner jeg. Liker Perisic på slutten av kamper. Samtidig som jeg er enig i at Kulusevski - Son - Perisic nok er bedre per nå enn med Richarlison og Son på vingen.

Bør få godt med rom i denne. Blir skuffet hvis vi ikke vinner.

Bare ikke noen parkerer bussen foran mål!
      Da sliter vi

OysteinS Ikke umulig du får rett - Richy gikk etter hva jeg leste av med ankelskade mot Fulham? (så ikke kampen selv)

Madball veldig enig, @Knut bærer forumet på ryggen, vi må bare håpe du har god rygg Knut, jeg er åpen for å bidra om det er kostnader som skal dekkes.

OysteinS Takk for det! Ingen kostnader enn så lenge vi ikke flere enn vi er her inne. Om forumet må over på en separat server pga mye trafikk i fremtiden så får vi evt komme tilbake til hvordan vi skal få til det. Ser ikke for meg at vi plutselig får vilt med aktivitet med det første 😅

Håper Richarlison starter om han er frisk. Tror det siste han trenger nå er en oppstykket sesong. Tror det beste er å gå for samme oppstilling som de to foregående kampene. Ingen gjorde seg fortjent til å starte av de som kom inn fra start på tirsdag, så de får evt få innhopp.

Burnley uten poeng på 2 kamper, kun scoret 1 mpl og sluppet inn 6.
          Vi er favoritter her, Burnley er et lag som skal få jobbe hardt å greie seg i PL.

Etter skuffelsen på tirsdag, så er det vikitg å gå videre.Starte med et sterkt lag.Vi får se hav som skjer på siste dag i vinduet.
          Tror Burnlet holder litt igjen mtp på null poeng så langt.Vi må styre spillet, noe vi er blitt bedre på takket være vår nye midtbane.
          Enig med Knut angående laget.

Ja det blir vel naturlig å kjøre på med den oppstillingen som har gitt oss den gode starten i PL.
          Deilig å være ferdig med overganger osv slik at en kan forholde seg til det som er og ikke alt hvisomdersom.
          Lenge til neste kamp så her bør det ikke bli spart på noe som helst

Lo Celso skadet igjen. Helt utrolig.

Hvem vinner av Lo Celso og Sessegnon i en konkurranse om å være mest skadet?

Merkelige er at for Betis spilte han full sesong. Så utlån halvt år til Villareal hvor han spilte jevnt. I fjor spilte han også jevnt foruten den ene skaden som satte han ut av VM.

Ser man på transfermarkt så er skadehistorikken hans bra foruten når han spiller for oss.

Skal ikke trekke konklusjoner på ett tilfelle, men man blir jo da litt frista til å tenke at det kan ha noe med vårt medisinske og/eller fysiske apparat å gjøre.

Schism Kaldere klima kanskje? Evt. Vondere i vilja når han er hos oss, eller en kombinasjon av de to.