Cuti Der var den Sanchez vi alle kjenner ja. Forbanna irriterende at vi tror vi er så store at vi kan bortprioritere cupene hvert jævla år. Så er det selvsagt lenge igjen men.
Andreas Mabbutt På ingen måte. Men man treng ikkje spele som hodeløse høns sjøl om man manglar samhandling.
Schism Kungreke Er nå ikke slik at vi har dominert hvert minutt av alle kamper med de heller. At vi slipper inn et freak selvmål etter et voldsomt press fra et hjemmelag i første 15-20 av en cupkamp synes jeg ikke man skal lese mye ut av.
Mabbutt Kungreke Keeper, 3/4 av forsvaret, 3/3 av midtbanen, 2/3 i angrepet. Godt mulig vår nye manager har undervurdert det å møte et PL lag i cupen. Men skal ikke hugge huet av han enda 😊
rihno Lugger litt, men Fulham klarer ikke å kjøre dette presset så veldig mye lenger. Har trua. COYS!
Kungreke Mabbutt Jeg mister ikke nattesøvnen om vi ryker i dag. Bare vi tar fa cupen seriøst i år er jeg fornøyd.
Andreas Når man ser på Richy ikkje få til noko særleg, så slo det meg. Herlighet så mykje dårleg vi har hatt med 9er drakta i klubben vår. Bortsett fra Anderton, Berba og Kanoute, Har vi hatt noko som helst? Huskar med "gru": Rasiak, Soldado og Janssen,
Mabbutt Kungreke Satser på vi snur det etter en god pauseprat, vil ha seier i alle turneringer vi deltar i.
Andreas Kungreke Nååååja. Bale var 9 i den korte returen. Les var jo best som 10 hos oss. Var vel mykje skada som 10er, og Pavluchenko var jo heller ikkje ein fantastisk spelar. Not great, not terrible, vil eg vel seie.
Kungreke Cuti På generell basis vil jeg si Lo Celso er en eksepsjonelt lite interessant spiller. Null X faktor.
Cuti Kungreke Enig. Bare å selge spør du meg. Når man ser hva f.eks Maddison og andre i PL får til i playmakerrollen så skjønner man Lo Celso er langt unna.
Madball Emerson er direkte rusten. Kan på meg virke som om han trenger å spille fast, bedre jo mer han spiller.
Kungreke Cuti Tenk at vi valgte denne fyren over Fernandes 😂 Ikke kjempefan av den rotta men evig mye bedre enn No Celso.