Knut Ref United sin forrige kamp så så de ikke spesielt gode ut da heller. Når det er sagt hadde vi tapt denne kampen hadde det vært i fjor.
Schism John_chef Er så utrolig, men sånn blir alle kamper fra nå av. Håper Anges uredde stil gjør at det vil tjene oss over tid. Og denne sesongen siden vi ikke spiller i Europa bør det også utover ikke være et minus.
John_chef Schism veldig rart å se en som har fungert veldig bra i ett system, funker så dårlig i ett annet. Litt moro å se når han kom innpå da. Løp rundt med armene ut og ba medspillerne roe ned, mens alle andre spurta rundt.
Andreas Blir nesten rørt. Sett 90 minutta med FOTBALL!! Ser Richy kødde med Sarr. Høyrer stadion backe gutta! Alle smiler, ler og er happy. Mourinho og Contes iskalde fotballs tid er forbi. En merkedag!
Schism Andre var veldig solid. Glimrende å få så tidlig i sesongen. Sliter litt med de tre foran fortsatt, men resten var veldig bra. Bissouma BB.
Mabbutt Schism Det kommer tror jeg, jeg tror ikke vi får mange som passerer 15 mål denne sesongen, men jeg tror vi får veldig mange på rundt 5 mål isåfall er det helt greit for meg 😊 Kane scorer ikke målene lenger, Tottenham gjør 😊
presley Veldg kjekk kamp, vi skaper sjanser og vil gå fremover. Sarr og Bissouma var enorme i dag, de sto opp og tok over mditbanen.Veldig imponert. Glad Conte ikke lenger er hos oss.