Og der var det gamle forumet historie.

For morro skyld, hvor mange registrerte brukere hadde forrige forum? Bør vel ha runda 100 stk før denne sesongen er over...

Ingen nye brukere i går ifm kampen, så ny-rekruttering og innhenting av gamle etternølere må vi nok i stor grad sørge for selv på en eller annen måte.

Bare vent til vi taper en kamp så vil vi få en voldsom økning av «nye» brukere 😆

Hvis det er 50+ mest aktive fra TV så holder det i massevis for å holde forumet i gang. Og så lenge samtalen her inne er interessant dukker det sikkert opp flere med tiden.

Da vil jeg ikke ha noen "nye" brukere på laaang tid ennå 😆

Vil bare nevne at mye av det som meddeles i den notisen er veldig ulikt det jeg ble fortalt i prosessen. I etterkant stoler mer på det som står i notisen en det jeg ble fortalt.

Merkelig logikk spør du meg - selv om jeg ikke har noen sterke synspunkter på saken.

Personlig tenker jeg at en av TVs hovedoppgaver er å tilrettelegge for mest mulig interesse og aktivitet rundt Tottenham i Norge. Hvor viktig et forum er i den sammenhengen vet jeg ikke, men skulle jeg ha gjettet ville jeg ha sagt like viktig som det meste annet TV holder på med (eller i det minste kunne ha vært). For meg er det en litt passiv holdning til ting å si at så mye annet foregår andre steder, men så har jeg ikke løftet en finger selv for å engasjere meg i TV - så kritikken blir selvsagt således ganske hul.

Merkelig at det jeg oppfatter som en relativt liten organisasjon skal være såpass tungrodd og ha lite transparens ift en beslutning for (i mitt hode) noe så enkelt som et forum.

Jeg trur at når den ene personen som "kunne data" ikke lengre var en del av styret, så blei alt data-relatert plutselig veldig vanskelig og skummelt. Som å bruke ett år på å finne et sted å hoste web-sider f.eks.

5 dager senere

Tapet i går gav oss kun én ekstra bruker - egentlig litt skuffende, men får skylde på påske 😛

en måned senere

Artig å se på forumet etter NLD i går, flere forskjellige aktive 😊
For min egen del er jeg litt mindre aktiv under de store kampene som mot Liverpool og rivalene våre, da jeg har mer enn nok med spenningen 😅

Har medlemstallet økt? Spør av nysgjerrighet. Igjen, kudos til deg/dere som startet forumet, det beriker kampdagen!

9 dager senere