Vi har visstnok interesse. Skal Romero få kjempe for plassen sin hvis vi bruker Kane-pengene på han.

2 år senere

Han er vist ikke helt glemt av klikk kåte skribenter 😃 "According to journalist Graeme Bailey, writing for The Boot Room, Tottenham are working on replacements for Romero, and have identified marquee Benfica defender Antonio Silva as a target."

Spilleren er 21 og beskrives av en tidligere "bekjent": "The boy will be a legend,” the former Tottenham man said via Record. “If he keeps doing what he’s been doing, he has everything to be one of the best defenders in the world in a year or two.”

Høres spennende ut, men betyr dette at man må innrømme at Phillips falt igjennom? Vi har jo Vuskovic også. Eller er han en "dag 1" erstatter for Romero? Jeg er litt spent på hva som skjer med de unge vi allerede har når Romero, Maddison, Werner osv. er tilbake fra skade 🤔

Misforstå meg rett, å handle ungt er etter min ånd, men vi har veldig mye ungt og lovende, og burde være fornuftige i pengebruken.

• Essi svarte på dette.

Mabbutt Hvis det at Werner kommer tilbake fra skade setter noen av de unge og lovende ut av laget gir jeg offisielt fullstendig opp...

Essi hvis det skjer vil det virke som prestisje for å forsvare egne avgjørelser uten hensyn til klubben.