Forsøker meg på et langskudd.
Tipper denne karen er høyaktuell som Kane-erstatter.

Mistenker at fyren på X treffer bra på disse spådommene.

Tviler, men tvilte på Kane til BM også.

Rimelig sikker på at det blir Richarlison. Richarlison passer ikke som ving for Ange. Og alt tyder på at Ange liker han.

Kjøper vi en spiss tipper jeg det blir å ta sjansen på en yngre kar som ikke koster all verden. Gift Orban eller noe slikt.

Ikke godt å si. Mulig Levy snører igjen etter ny stopper er kjøpt og at Ange må klare seg med Richy. Høres i grunn ikke usannsynlig ut.

Men håper vi går for en ung og spennende ny spiss. Om det blir David, Vlahovic eller noe lignenede så er det forsøket verdt.

Mbappe er jo til salgs 😉

Cuti
    Utfra hva jeg leser/har lest/fått med meg av fotballen til Ange; både Son og Richarlison passer kantrollen ganske dårlig i hans system, men spissrollen bra.

I så fall gir det vel mer mening å bruke pengene på en kant, og la Son/Richy spille på topp. Selv om jeg synes David virker spennende.

• Cuti svarte på dette.

Dougie Om Son skal spille spiss så må vi i hvert fall inn med en ving som scorer en del mål.

Son: 15-20
      Richarlison: 12
      Maddison: 12
      Kulusevski: 5
      Solomon: 5
      Kane sin erstatter: 5

Så har man folk som Porro, Bentancur osv som alltids vil skåre noen.

For meg handler det mest om å få litt flyt i angrepsspillet. Ikke at vi har spillere uten Kane til å skåre 80+ for å vinne ligaen, men at vi kan skåre nok til å henge med i kampen om topp 4 selv uten Kane er jeg ikke i tvil om.

22 dager senere

Da har vi visstnok slengt inn et bud.

Spennende. Vi må ha ny spiss og David passer profilen.

Orban er billigere og U21 i en sesong.

Orban er nok ikke så veldig HG 😃

EDIT: Det er kanskje ikke han her karen heller, lot meg lure av navnet 😃

David er nydelig, men er vel ingen troverdige kilder som har nevnt dette?

10 måneder senere

Ryktene blusser opp igjen.

22 dager senere