British billionaire Joe Lewis indicted on insider trading charges by US prosecutors.

The 86-year-old Tottenham Hotspur owner is accused of sharing confidential information with employees and romantic partners, allowing them to execute profitable trades, raking in millions of dollars.

https://www.telegraphindia.com/world/tottenham-hotspurs-british-billionaire-joe-lewis-indicted-on-insider-trading-charges-by-us-prosecutors-dws/cid/1954571

Ingen syn på faktisk skyld her, men hvis han har gjort dette må han jo være helt Regjeringsmedlem. Låne bort 2x500k for at de skal tjene 17%? Kunne han ikke bare ha gitt de 170k hvis han ønsket å gi de litt ekstra penger?

Får virkelig håpe at dette ikke har noe med Tottenham å gjøre.

Schism Han er jo kjip da vet du. Pluss eskorter er ikke billig. Nå har jeg ikke lengre noen særlige betenkligheter med å få en eier som er sjeik, eierne våre er jo tydeligvis kriminelle de også, da tar jeg gladelig en kriminell som vil bygge sportslig suksess over Joe Lewis.

Kungreke

Det finnes fortsatt en gradering. Alle kriminelle er ikke like. Lewis er fortsatt sannsynligvis en bedre mann enn ABB osv.

Selv vil jeg helst ikke ha en "ikke-kriminell" "sjeik" heller.

I alle tilfeller blir det interessant å se hva som skjer når Lewis dør. Drømmer jo fortsatt om at han skal "donere" bort klubben til fansen eller noe slikt. Lite som tyder på det selvsagt, men hadde vært utrolig hvis det hadde skjedd.

Schism Det er håpet som dreper deg. Helt usannsynlig at det skjer, Lewis er en slimål.

Knut Lewis har ei datter og en sønn, datteren Vivienne er visstnok ofte å se på kamp, kanskje den neste eieren?

Vi har vel alle vært klar over at Lewis ikke er så glad i å betale skatt, men det er ganske mye bedre enn å halshugge journalister

At Joe Lewis holdt på med inside trading er vel ikkje akkurat overaskande.
        Vi snakkar om en fyr som tjente enorme pengar på "black wednesday". Selvfølgeleg ikkje ulovleg å tjene pengar på ein slik måte. Men det viser jo litt om ka slags fyr han er.
        Ganske ufyseleg fyr etter allt å dømme.

Kungreke tja.., om han blir plassert under lupen, noe han sikkert gjør nå, så vet man jo aldri hva de finner.

Hada Man vet jo aldri, men for meg virker Tottenham å være administrert eksepsjonelt ryddig.

OysteinS Altså, hva han gjør privat skal ikke kunne påvirke oss. Slik jeg forstår.saken har han lekket informasjon til bekjente som ikke har noe med Tottenham å gjøre. Eierskapet i klubben har jo ikke endret seg og vi er ikke børsnoterte.

Ikke nevneverdig bekymret for klubben her. Han ga en eller to av sine piloter noe tips?

Opplagt ikke bra, men hvis det var det verste de kunne finne på han er nok Tottenham trygg.

Uansett som andre har påpekt. Han er formelt ute.

Schism Ser ikke problemet. Norske politikere vet ikke hvor de bor og har ikke oversikt over hvor mye de kopierer av andres arbeid 😂