Schism Ingen stor sak, men er det mulig å få en logo eller kjennemerke i "tab-fanen"? For oss som har en tendens til å ha en million sider oppe samtidig gjør det ting litt enklere når man skal finne tilbake hit. Så skal det sies at dette forumet nå omtrent er det eneste som ikke har - som i seg selv gjør det ganske gjenkjennbart 😀
OsvaldoArdiles Legg inn i head-elementet i template/view: <link rel="icon" href="http://spursforum.no/favicon.png"> Det er mulig å ha en gif der faktisk, men det blir fort masete...
Schism Ja. Vær så snill ikke noe som beveger seg. Kanskje ikke ta samme logo/fane som Tottenhamsvenner allerede har? Kunne gått "old school" med vårt gamle våpenmerke? Savner det.
Schism Ahaha. Jeg burde kjent min historie bedre. 89-95, 97-99 eller 99-06 burde passe? Alle fungerer så lenge det ikke blir fra 06 og fremover (samt 73-81 og kanskje de eldste) som vil ligne for mye på TV sin fane.
Knut Noen som er artistiske av seg? Vi kan nok ikke "lånestjele" en logo helt uten videre tror jeg (verken fra TV eller fra klubben), meen vi kan lage vår egen som ligner/er inspirert av en eller annen versjon av logoen
Ginola14 Vokst opp med den 89-95, så personlig er jeg klar for den. Er det ikke noe som heter -lettere med tilgivelse, enn tillatelse? 😆