Merkelig nok har Argyle et særs aktivt forum - de virker til å være strålende fornøyd med å få Phillips. Betyr jo ikke at han bare spiller fast uansett, men tror det er liten tvil om at han vil få en "fair" sjanse til å spille seg inn. Da er det opp til han å vise seg god nok.
Kan bli gull for oss. Ser vel ikke bortifra at han blir lånt ut neste sesong igjen uansett, men hvem vet.
Dilemmaet blir hvis han spiller strålende skal han da gå til "benken" for oss? Eller skal han få en "Skipp-sesong" et sted? Hvis han ikke spiller strålende, men OK - så blir han vel også lånt ut igjen?
Håper virkelig ikke vi kjøper to nye midtstoppere nå. Dragusin virker til å kunne spille på begge sider. Davies synes jeg mer enn bevist at han holder som et "fjerdevalg" på stopperplass. Så får Phillips, Dorrington og senere Vuskovic være "femtevalg" og kjempe seg inn på laget.
Jeg bekymrer meg ikke for Romero de neste 1.5 årene, men kan jo fint se om 2.5 år hvis Real eller Barcelona kommer på banen at han drar dit. Kommer selvsagt an på hvor gode vi er - og hvor stort behov/gode de to der nede er. Barcelona har rotet seg inn i ei suppe og RM kan allerede ha to verdensklassestoppere så... (de må ha en ny stopper igjen snart og satser på at det blir noen annen enn Romero som blokkerer for at de kjøper Romero senere).