ManagerBill Siste her med Moore,er BD i Tyskland som vill kjøpe Moore,og garanti på 1 lagsspill...Spurs er ikke interessert i det,men evt lån...Dei skal å tilby han ny kontrakt,,,Vet ikke plan TF evt har for Moore...
Schism Skal Moore virkelig blomstre må han sitte på tribunen. Jeg har ingenting i mot et lån for Moore - hvis han får spille fast på et bra lag. Så er ikke det så enkelt å finne. Blir han værende må han opplagt få spille mer.
CWaddle Schism Skal Moore virkelig blomstre må han sitte på tribunen. Jeg er ikke enig i det. Ser at dette er meningen din på mange av de unge. Men, jeg er redd jeg ikke er enig i dette og at dette ikke fører så mye godt med seg for våre unge spillere. Ironisk ment ut fra kommentarer vedr tidligere managere og kommentarer her, javel. Men skikkelig kult var det de første tre-fire gangene. Vet jeg tråkker i et vepsebol, men herregud.... Som sagt nesten kult de første tre-fire gangene.
Andreas Ekje det eit problem med tanke på club-trained for framtida? Eller får han nok tid i klubben før den tid? Er ikkje kjempenegativ til utlån. Han treng å spele, og er ikkje sikkert han får nok tid her.
Kungreke Andreas Tror ikke det er et stort problem mtp alderen. Han har allerede ett av de tre nødvendige årene innabords pluss at han er academy spiller så tror han blir club trained uansett.
Schism Så Birmingham eller WBA it is. Fint det. Og så vidt jeg har forstått vil han uansett bli CT for oss med tiden. Men der tar jeg stort sett alltid feil så 😂 (merkelig for en som alltid er så sikker på at han har rett).
Andreas Kungreke Eg velger å tru på deg. Eg har ikkje stålkontroll på club trained, så ville berre spørre
Kungreke Usikker på om de tre sesongene må være consecutive da. Ikke helt stålkontroll på det selv. I følge AI; A club-trained player, according to UEFA regulations, is a player who has been registered with a club for three entire seasons (or 36 months) between the ages of 15 and 21. These three seasons do not have to be consecutive. This applies regardless of the player's nationality. Tror han glir glatt inn som club grown. Kane gjorde jo det selv med masse utlån.
Cuti Et utlån til Bundesliga eller Championship med garantier om masse spilletid hadde nok gjort underverker for gutten.