Hva er handling? Som i å kjøpe spillere for et par milliarder?
Og tomme ord? Er det at klubben har sagt at de skal kjempe i toppen i alle turneringer?
Vi har sikkert noe penger, men ikke nok til å kjøpe oss ut av krisa - som jeg mener har blitt en krise på grunn av håndteringen av managere (jepp, jeg er der fortsatt).
Når du tenker at du har vært med på noe stort, holdt sammen i vanskelige perioder, blitt buet på av supportere - men jaggu faen klarte vi ikke å hente hjem en tittel. Ha en storslagen feiring med hele laget og støtteapparatet. Være motivert for å vise supporterne at neste sesong er sesongen. Så få beskjed noen dager senere at manageren som fikk dette til ikke er verdig Tottenhams visjoner om å kjempe om titler - etter at du har vært med på hente hjem en tittel klubben ikke har hatt på 42 år!?
For så å få vite at han har blitt erstattet av en proven middelhavsfarer, uten noe å egentlig vise til enn å ha fått til "mye" med få ressurser. Dessuten har han taktikk-board og en kampplan.
Så er jo selvsagt dette en del av en spillers liv, at spillere og managere man har fått en relasjon til plutselig ikke er der - men rent motivasjonsmessig, å ha dratt inn en suksess for så å få beskjed om at det ikke var godt nok, tror jeg neppe var en god inngang til sesongen. Og jeg vil tilføye at det hadde jeg ment uavhengig av hvem som var trener.