John_chef Kan jo være så enkelt som at VDV var planlagt å spille en halv omgang. Men da vi fikk napp på overgangsmarkedet og hadde dekning på stopperplass, var det greit å la VDV hvile og ikke ta noen sjanser. Det kommer en kamp til uka hvor han kommer til å være viktig. Ting trenger ikke være komplisert
Schism OsvaldoArdiles Før kampen mot Elfsborg var planen at han skulle spille i begge. På fredag etter kampen mot Elfsborg var planen fortsatt at han skulle spille i går. Så oppdager Ange/klubben at det bare er tre dager mellom torsdag og søndag en eller annen gang etter pressekonferansen på fredag. Ja. Jeg mener det er noe som ikke henger på greip. Ange svarte ikke på fredag at vi får se hvordan han håndterer kampen fra torsdag. Han svarte at han kanskje ikke kan spille 90. Hvorfor sa han det hvis det ikke var planen?
OysteinS Schism svarene fra Ange kan nok komme som følge av mye info vi ikke har tilgang til, vanskelig å dømme/bedømme...
Schism OysteinS Det er egentlig alt jeg sier. Men det er ikke det Ange sier. Oppstandelsen oppsto nok fordi man har noen her inne som synes jeg er en dust (det skal de få lov til - kanskje de til og med har et poeng).
John_chef Schism vi er alle litt dust.😊 Vet ikke hvor ofte jeg har hørt: Hæ, holder du med Spurs? Er du helt dust eller?😅
Knut “On Saturday, I was told Micky went to the management and said he didn’t feel right.” “As far as I understood it, they were just investigating it and they thought it would be sensible for him not to be risked [vs Brentford]” “I know he is struggling [with recovering]. He did say to them [injury team] that he didn’t feel right at the weekend, at training.” Paul O’Keefe
Cuti Enkelte spillere sliter med samme skade hele karrieren. Alt tyder på at VDV er en sånn dessverre.
mka07 Trodde at det var angemasterclass at han ikke skulle være med i helga, og det hadde vært planen hele tiden jeg.
mka07 Rene parodien dette rett og slett. Lurer virkelig på hva dem holder på med. "He got through the game no problem but had a look at stats, Premier League is a whole different beast and after losing Radu, I thought what we had ahead of us." Javel?