Jeg merker at jeg personlig har begynt å føle en likegyldighet til klubben og laget.
Dette er en følelse jeg aldri før har hatt til klubben, men som har kommet dem siste månedene. Vi har hatt oppturer og nedturer før. Som en berg og dalbane av følelser, som det skal være.
Nå er det første gang på så lenge jeg kan huske, at jeg har tenkt; skal jeg gidde å se den kampen, eller skal jeg bruke tiden på noe annet.
Og jeg har ikke tenkt tanken på å kjøpe billetter og reist over i år.
Dette kommer selvfølgelig av flere ting som; jevnt over dårlig spill, samme tralten fra manager, uten evne til forandring eller forbedring, knuste forventninger og forhåpninger, og selvfølgelig en negativ aura ut fra klubben og suporterne.
Samt her i forumet, som helt naturlig blir negativt ladet i en sånn periode vi går igjennom.
Jeg har sett managere kasta under bussen for mye mindre enn hva vår nåværende presterer.
Jeg tror den største feilen Ange har gjort er valg av kaptein. Jeg husker jeg kommenterte det, med en gang. Son er en gladgutt, men ingen leder(og nå er han ikke gladgutt heller).
Vi har på kort tid gått fra å være en toppklubb, til et bunnlag i ingenmannsland.
Tid for forandring, hilsen frustrert supporter.