Cuti Men litt forskjell på å argumentere for eller imot om man ønsker å beholde Ange, kontra det å nekte for at vi har hatt en skadekrise f.eks.
Denne har jeg jo argumentert ganske godt for, men en gang til da:
Vicario: Forster dekket greit. (Du argumenterte forøvrig for at Vicario var en svakhet pga feltarbeidet, og nå er det plutselig krise at han er skadet) Nå ser Kinsky brukbart solid ut der.
Udogie: Spence har vært bedre.
Romero: Ok, kjøper den. Hvorfor har ikke manager skaffet dekning på 3 vinduer?
VdV: Samme som Romero
Bentancur: Har vært en spiller i rotasjon, burde strengt tatt ikke svekket oss, da han har vært mere borte enn han har spilt. Men ok, kanskje...
Richarlison: Langt fra fast på laget.
Odobert: Så vidt kommet inn i rotasjon, og langt fra fast.
Forster: Ikke svekket oss, både Austin og Kinsky har stått bra.
Moore: Ange har vel såvidt det er testet han ut.
Werner: ???
Av disse er det 3 som har vært faste og veldig viktige hvorav en keeper du var kjempemisfornøyd med grunnet svakt feltarbeid + 1 som spilte endel i rotasjon.
Men du, siden det er så latterlig av meg å mene noe annet enn deg om akkurat dette, kan vi la det ligge hvis jeg bare later som jeg er enig og gir deg rett?
Cuti For meg er sesongen en kjempesuksess om vi mot formodning skulle vinne et trofe. Å sammenligne med en storklubb som United blir helt feil. De skulle vinne serien i år med milliardkjøpene og satsingen.
Da forstår jeg litt hva du mener, da er det nok bare jeg som har litt høyere ambisjoner enn deg etter circa 15 år som topp 5-6 lag. Når det gjelder penger har det forøvrig ikke manglet på det her heller.