en måned senere

La oss håpe det ordner seg.

Alt for tidlig å si enda, men ikke normalt for en 15-åring det der. Og jeg har sett mye av vår ungdomsfotball (fra tiden med Mason, Caulker osv. - ikke mye nå lengre).

Jøss, han der har gått meg hus forbi. Morsom video, minner meg faktisk litt om Gazza. Ikke fysikken, men måten han tar imot ball, drar av spillere, forserer. Viser en sjelden spillforståelse og overblikk med noen av de pasningene.
Og alt virker konstruktivt, ikke detaljer for å briljere.

Å konstant orientere seg når man er 15 er ganske uvanlig

3 måneder senere

Knut Da har Maksim Paskotsi forlatt oss.

RIP? 😲

Neida, bare forlatt Tottenham. Klar for Grasshoppers 😁

4 dager senere

Yago Santiago and Jamie Donley have been nominated for August Premier League 2 Player of the Month! 🌟

(Skal godt gjøres å finne noe kulere navn enn Yago Santiago - håper han går gradene til førstelaget😅)

8 dager senere

U21-laget leder over Colchester i EFL-trophy etter scoring av Donley. Stiller med våre beste unge lovende inkl. Phillips og Dorrington bak og Veliz på benken!

Var ikke Colchester forøvrig det laget som dunka oss ut av Ligacupen da det virkelig tilta for Pochettino?

13 dager senere
      7 dager senere
      3 måneder senere
      2 måneder senere

Burde kanskje ta videre mer generell diskusjon om de unge her.

Helt enig med Dougies refleksjoner rundt City vs. oss.

Selv de to beste lagene de siste årene i City og Liverpool klarer å rydde mer plass til yngre spillere enn det vi gjør. Det blir for dumt. Noen ganger har man ikke kvaliteten, men det er også ekstremt vanskelig å si. Noen yngre tar steget enklere når de får spille med voksne enn andre - det finner man kun ut igjennom å prøve.

Moore er utvilsomt den med mest hype, men slikt forandrer seg fort.

Tipper Dorrington, Phillips, Devine og Donley er nærmest nå. Men det er kun basert på hva man kan lese på nett.