Engasjementet mitt for denne klubben er på et absolutt lavnivå nå, spillerne gir meg ingenting å se frem til lengre. Kanskje Levy burde skifte beite, kanskje Tottenham kan lage en versjon av the apprentice og kalle det "the manager" så kan vi ha 12 håpefulle umeritterte managere som alle kjemper om muligheten til å bli sparket.
PL: Aston Villa - Tottenham | 13. mai 2023
Vi må ha full opprensking nå. Fra topp til bunn.
Fortsetter vi i dette sporet må vi renovere treningsanlegg-trofeet vårt igjen før vi vinner noe på fotballbanen.
FA er bra. Ligacupen ble laget for å dra inn penger. Aldri gitt mening for meg. Man kjemper om en ligatittel og en cuptittel nasjonalt.
Conference er bare noe skapt for at små land ikke skal lage for mye bråk rundt at de nå nesten er kastet ut av CL.
Satt litt på spissen.
At vi satser mer på Ligacupen neste år kan jeg godta. Ikke Conference.
Tipper West Ham-fansen koser seg bra med et europeisk cup-eventyr akkurat nå. Hadde kost meg med det samme selv! Vi er ikke større enn at UECL hadde vært morro å vinne.
- Redigert
«Vinne». 43. Beste laget i Europa den sesongen. Wiiiii!
Kanskje Mourinho vil tilbake? Hadde vi i det minste hatt en sjanse.
- Redigert
Har sett litt på kampen igjen, og det var sannelig et trist skue. Man dreit seg ut på baklengsmålene, det er greit. Men Gud bedre så dårlig bevegelse det var fra Son, Kane og Richarlison i første omgang. De var overhodet ikke tilgjengelig for pasninger. Greit at alle, også midtbanespillerne, var dårlige. Men det var faktisk ingen framme på banen å spille på, og prøvde de å spille framover likevel, ble det balltap. Derfor ble det unødvendig mye støttepasninger og balltrilling i forsvaret. En av tre såpass gode angripere burde klare å rive seg løs og vise seg for de bak seg på banen.
Kulusevski og Danjuma skal ha for innsatsen, men der var rett og slett kvaliteten så dårlig at Mason kan forsvares for å starte med de han startet med. Og når først Kulusevski kommer seg i innleggsposisjoner, er det null innsats inn mot feltet. Angrepsspillerne så fullstendig energiløse ut. 0 avslutninger etter 1. omgang sier sitt.
Porro som forøvrig skal være den driblesterke, innleggsfarlige backen, fikk alle sine forsøk blokkert, virker nesten som han trenger "7 sekunder i fred"...
Vet ikke hvem man kan skylde på, om det er Mason, Conte, Mourinho, Pochettino, Levy eller spillerne. Trist var det iallefall.
Tabellkonkurransen er oppdatert. Ingen så ut til å ha prikket inn riktig utfall denne gangen...
Virker som spillerne er skikkelig ferdig med sesongen. Null guts, null stolthet