Tottenham Hotspur (7) VS Crystal Palace (11)

Turnering: Premier League
Når: 6. mai 2023 kl 16:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Darren England
TV: Viasport premier league 1, Viaplay

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Forster
Porro Romero Davies Dier Perisic
Sarr Højbjerg
Kulusevski Kane Son

Innbyttere: Austin, Danjuma, Tanganga, Lenglet, Moura, Devine, Mundle, Richarlison
Skadet: Bentancur, Emerson, Bissouma, Sessegnon, Lloris(?), Skipp(?)
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Eze / Zaha
Forventet resultat: 2 - 1 (Kane, Son)

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse

#Tottenham #CrystalPalace #TottenhamCrystalpalace

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Darren England som dommer - ikke registrert at han har dømt oss tidligere.

1-1 etter første omgang. 2-0 i andre = 3-1. Høibjerg, Son og Kane. Nei, det har ikke gått meg til hodet, det at jeg leder tabellkonkurransen.

Fort en av de enklere kampene dette på papiret. Dårlig motstander som nettopp har berget plassen. Går for en knepen seier 😅

Går for mer enn 2-måls seier 😊
    4-1, Son x2, Richarlison og Kane

Forster

Porro, Sanchez, Lenglet, Romero, Perisic

Skipp, Sarr

Richarlison, Kane, Son

Håper Richarlison fikk litt etterlengtet selvtillit med målet sist, så håper jeg Danjuma kan komme inn litt tidlig i andre omgang for Kane.

I en "tøffere" kamp ville jeg hatt Davies på venstreback.

Sett pressekonferansen til Mason. Nevnt det før men han er dyktig og litt "natural born manager" slik han fremstår, foran pressen i alle fall. Ikke vanskelig å se for seg han som en god type for spillerne heller. Med fire gode seire nå så skal han nok inn diskusjonen som manager. Jeg tviler, men er jo på sett og vis akkurat hva vi er på utkikk etter.

Ginola14 Eg skulle så gjerne ønske du hadde rett. Men har han på nokon måte vist at han er rette mannen?

Ikkje missforstå meg. Eg elskar Mason. Men eg er på ingen måte overbevist om at han er mannen som kan ta på seg eit prosjekt hos oss. Eg trur man treng meir pondus.

Jeg skjønner hva du mener. Men hva vet vel egentlig vi om Mason's pondus? Han kan ha verdens største pondus for alt jeg vet i alle fall.

Andreas Helt enig. Virker å mangle intensiteten og pondusen de beste managerne har.

Hangeland sa det vel rett ut i studio sist helg at han trodde Mason aldri blir en manager. Mer trenertypen.

Mason trenger erfaring som manager på et lavere nivå først - Det kan godt hende han blir en fantastisk manager, men han trenger positiv og negativ erfaring, i en klubb med mye mer tålmodighet en hos oss.

Mangel på erfaring er åpenbart et poeng. Samtidig har han mange år i gamet nå, tross ung alder.

I en "stor klubb" som Tottenham er det i stor grad risikotankegang som styrer når store beslutninger skal tas. Ville tro at man tenker at Mason representerer en for stor risiko per dags dato (selv om man sitter på innside-info om ham og dermed er i en bedre posisjon til å gjøre vurderingen).

Hjemmekamp mot form laget Palace.De har virkelig fått fart på sakene etter R.H. kom tilbake.Scorer mål og slipper ikke all verden.
        Skal vi sjans på 3 poeng her så må forsvaret på en eller anne måte greie å stenge igjen.Jeg har ikke stor tro på det, er redd vi slipper inn et par mål.Som alle vet, så er forsvaret vårt problemet, ikke det offensive.
        Jeg tror det blir uavgjort i dag.

Gi 7 plass Conf.league?

Er det liksom håp om å se en god gammel Tottenham kamp hjemme? Hvor vi scorer mye mål og underholder. Vi møter et lag det bør være mulig å slå selv om de har vært i bra form.

Rimelig grei aldersforskjell på Woy Hodgson og Ryan Mason forresten. Er det yngst og eldst i PL?