Dere kan jo "smatte" litt på dette spørsmålet: Mange/de fleste spurs-supportere (?) (meg inkludert) synes enig i at den neste manageren bør være en type "project-manager", som skal re-bygge stall, danne relasjoner og bruke tid. Gjerne ta tak i ungdomssavdelingen, og å få en slags helhet i det hele. Videre tror jeg kanskje de fleste supportere har Nagelsmann øverst på ønskelisten (meg inkludert), i alle fall siden poch virker uaktuell.
Er dette to "ønsker som lar seg kombineres"? Ifølge flere rykter stiller Nagelsmann krav om penger/inflytelse i transfermarkedet. Er Nagelsmann mer en type mourinho/Conte-ansettelse enn den project-manageren som vi leter etter?

5 måneder senere
    2 år senere

Madball Uansett om man setter FA eller UEFA-cupen høyest, så er det 35-40 år siden vi fikk til noe som helst. Dette kan bli en sesong for historiebøkerne uansett synspunkt på alt 🙂

Cuti
    Burde i så fall reises ved siden av statuene av George Graham og Juande Ramos.

Men seriøst, er jo en interessant diskusjon. For det er ikke nødvendigvis feil det du sier mht suksess. Samtidig er dette den svakeste sesongen på over 20 år. 17 tap på 32 kamper. Sett at vi skulle snuble oss til et EL-trofé; hadde noen virkelig bytta ut det med perioden under Poch?

• Cuti svarte på dette.

Dougie Vil ikke si ligacupen er i nærheten av europacupen. Vinner Ange den står han med gullskrift i klubbens historie til evig tid.

10-15. plasser i ligaen har vi bøttevis av.

Cuti haha er ikke enig. Men du har et poeng. Europacup bøtte trumfer alt utenom PL tittel eller CL pokal

Madball Men mest fordi det gir CL påfølgende sesong 😅

Det er jo ikke slik at en får vann i munnen av dem vi har beseiret i EL så langt. Og aller helst skulle vi ha vært på et nivå hvor man oppriktig talt ikke hadde vært redd for å evt møte Bodø Glimt i semifinalen... hvis man nå skulle være så heldig å gå videre på torsdag da.

Og hvordan vurdere vi sesongen om vi ikke vinner EL? Kontraster ja.

EL henger meget høyt. Klarer han det, så skal han få sin hyllest før han gir seg til sommeren. Utenom EL(til nå) så har sesongen vært bånn i bøtta.

Vår dårligste poengsum over en sesong i PL-æraen er 44 poeng. Jeg er ikke enda overbevist om at vi skal klare å få så mange poeng i år.