Leker litt med tanken på å se om det går an å lage et system basert på avstemningene her inne som en slags tabellkonkurranse for neste sesong.

En variant er å kjøre en rekke avstemninger ift ting som f.eks. Tottenhams tabellplass, toppscorer o.l. i forkant av sesongen - dvs langt mindre avansert/omfattende enn tidligere.

En annen variant som jeg synes høres vel så artig ut er å bruke kamp-avstemninger fortløpende og lage en slags løpende oversikt over dem som prikker inn flest riktige kamp-prediksjoner over hele sesongen.

Noen tanker? Bortkastet energi?

Knut En annen variant som jeg synes høres vel så artig ut er å bruke kamp-avstemninger fortløpende og lage en slags løpende oversikt over dem som prikker inn flest riktige kamp-prediksjoner over sesongen.

Klapper for den!

Eg har begynnt å velge klart tap, da vi aldrig vinner når eg er som mest optimistisk. Så da taper eg jo fort den konkurransen iallefall. 😆

Med på begge.

Aner ikke hvor mye tid det å holde styr på "nr 2" vil være? Men hadde vært morsomt å se hvor på bærtur man vil være 😅

Takk for det! La meg titte på det litt selv først. I teorien skal det la seg løse med et par ekstra mysql-tabeller og noen enkle spørringer.

Det som fremstår "vanskelig" er å integrere det hele på korrekt måte. Da tenker jeg som plugin i Flarum. Men det er vel strengt tatt ikke nødvendig i første omgang. Man kan kjøre oversikten over poeng på en standalone underside, gitt at jeg klarer å få tilgang til å overstyre mod_rewrite uten å ødelegge for noe annet.

Knut

Skulle akkurat til å si det samme😉
      Neida, suverent initiativ 👏

En liten (svært uverifisert / antakelig mangelfull) test følger for de fire siste kampene våre. Noen som mener de har truffet bedre enn det som følger under for de fire siste kampene? Har kun listet de som har mer enn 0 poeng. 1 poeng per korrekt svar avgitt i de respektive avstemninger. Klar seier/tap = mer enn 1 måls margin.

@CWaddle : 2
      @Ginola14 : 2
      @Cuti : 1
      @Knut : 1
      @Sephiroth : 1
      @Vessia : 1
      @Snowflake : 1
      @Kungreke : 1
      @presley : 1
      @ChristianYiddo : 1
      @rihno : 1

Noen som mener de skulle hatt poeng som ikke har fått / evt noen som mener de har fått feil?

Knepent betyr med 1. måls margin antar jeg?

• Knut svarte på dette.

https://spursforum.no/tabellkonkurranse <- denne holder nå dynamisk oversikt fra og med de fire siste kampene og fremover. jeg må manuelt inn for å oppdatere riktig resultat i etterkant av hver kamp før nye poeng blir synlige.

om jeg plutselig får litt giv kan det hende jeg går tilbake og legger inn korrekte resultater fra tidligere i sesongen også 🙂

Knut

Kan ikke være annet enn helt riktig det her...😉
          Helt suverent det her at "avstemmingen" i kamptråden må gjøres med hodet og ikke følelsene som henger igjen fra forrige kamp 🤪

Andreas

Så, det viktigste for deg nå fremover, er at du vinner og ikke klubben.
          Det er vel ikke helt greit, eller...?😉