Enzo Fernandes burde forøvrig ha vært på lista mi.
Interessant at de to på lista der som er blitt kjøpt/solgt kostet rundt 40m (potensielt) og ca. 100m.
Kjenner ikke Onana så godt. Tror heller ikke Skipp blir like god som Caicedo. Meget mulig Skipp blir den dårligste av de på den lista, men det trenger ikke bety at han ikke blir nyttig for oss - eller forsåvidt ikke er det nå.
Egentlig ganske sprøtt hvor god karriere Skipp egentlig har hatt så langt. Uten særlig erfaring fra førstelagsfotball går han rett inn på det som blir topplaget i The Championship. Spiller nesten hvert minutt. Tar så en plass i et topplag i PL (vi er tross alt det). Spiller omtrent alt før han blir skadet i slutten av januar. Mister et halvt år. Blir så skadet igjen og mister pre-season. Sliter så hele høsten, uten nevnte pre-season, klarer endelig i februar, 12 mnder!!! etter at han sist spilte fotball regelmessig, å bli frisk. Spiller seg så inn på laget uten å gjøre seg bort. Blir til og med BB i en kamp. Og folk forventer at dette er toppen av Skipp? Kanskje til høsten, hvis han nå holder seg frisk, og får spille mye, så kan vi begynne å se noe som ligner på det beste av Skipp.
Det betyr ikke at jeg tror han må bli ei verdensstjerne. Han har opplagt fysiske begrensninger i forhold til feks Sarr. Vil dette begrense hans absolutte toppnivå? Ja. Men gud hjelpe meg så strenge vi er hvis vi ikke ser mulighetene med Skipp.
Samtidig burde selvsagt Sarr også få mer spilletid. Som Mabbutt nevner - ikke nødvendigvis noe problem hvis Skipp og Sarr står på banen samtidig. Selv om jeg synes Højbjerg også er undervurdert så er det ikke slik at han er så fryktelig mye bedre at han alltid må spille fra start og ut hele kampen. Også et poeng at Højbjerg er best når han spiller med overskudd - at han kan bli litt vel treg hvis han mangler den siste energien.