Schism Vet ikke om det er noe hold i det, men ser det diskuteres at Heitinga ikke ville fortsette. Kan jo se poenget i så fall. Omtrent ingenting for han å tjene på å bli værende. Han kunne selvsagt ha hatt en mulighet for å få fortsette som assistent med en ny hovedtrener til sommeren også, men tipper han tok jobben i håp om å få ta over uten Frank
Kungreke Schism telefonselgere og indere lurer folk hver eneste dag. Ikke rart man faller for en overbevisende danske da.
Schism Hvis Redknapp kommer inn og redder oss fra å rykke ned - da er jeg redd jeg må slette min bruker. Da kan jeg ikke oppnå mer her inne. Leave on a high.
Dougie Begynner å minne mer og mer om LSK 24 det her. Tudor er han dansken som skulle komme inn med «passion» og fikk sparken etter 3-4 kamper på direktesendt TV. Redknapp blir da fort Fagermo.
Dougie Men for å være dønn seriøs; taper vi de to neste og er like dårlige, tipper jeg Tudor er ferdig. Klubben har ikke tid eller råd til noe annet.
Schism At vi skal få med oss poeng mot Fulham virker urealistisk. Taper vi så mot Crystal Palace har vi ikke noe valg - da må Redknapp inn som et siste desperat forsøk. Så er det slik at vi kan tape mot CP selv om ting er på rett vei osv. Ekstremt vanskelig situasjon man har satt seg i - potensielt. Da skal man spille borte mot Liverpool før man får en ny cupfinale mot Forest. Så er det litt trist - at muligens for første gang i min tid som fan - så ser jeg ikke noen klar utvei. Jeg tror fortsatt vi har en tropp som er nære 4-5 femteplass hvis ting klaffer. Og hadde vi fått like mye ut av folk som KK får ut av sine hadde vi kjempet om gullet. Samtidig har jeg null tro på at vi finner den veien med dagens ledelse. Og på samme måte som et lag som Glimt kan levere langt over det hvert enkelt individ kan levere hver for seg - så kan et lag med ganske OK spillere levere langt under. LSK er nevnt, men det finnes mer ekstreme eksempler enn det også. Vi var jo litt på den med 2 poeng på 8 kamper for ikke så mange år siden. Hvis et lag først mister retningen helt så er det veldig veldig vanskelig å komme på sporet igjen. Vi har nå rundet 2 år uten retning.
Kungreke Jeg tror det er bedre for oss å rykke ned enn å sparke en trener etter 3-4 kamper. Løsningen her er at Lewis selger klubben. Det er kun nytt eierskap som kan gjenreise tillit til klubben og starte med blanke ark.
Mabbutt Kungreke Løsningen her er at Lewis selger klubben. Det er kun nytt eierskap som kan gjenreise tillit til klubben og starte med blanke ark. Det finnes håp, Alan Sugar har kjøpt tilbake Amstrad 😀
Schism Tror ikke det blir bedre av at man rykker ned. Ei heller tror jeg at det er umulig for familien Lewis å lykkes, men jeg kan se poenget ved at man først våkner når noe veldig dramatisk skjer. Man kan jo drømme om at noen kjøper klubben for så å ansette Levy. På mange måter det "eneste" vi har igjen som moderne klubb er at vi er en av veldig få som alltid har spilt i PL. Håper vi kan beholde det. Drømmen er at man beholder plassen. Vinai og Lange går ut. Pochettino og en ny gjeng over han ansettes. Da er man med blanke ark. Ut med de som ikke vil være der. Penger nok til å erstatte de. Da kan man bli gode igjen ganske kjapt.
ManagerBill Jeg har et håp og tru Spurs plukker min. 9poeng løpe av dei 5 neste kampene,,,Fulham, CP,LP,Forest,Sland,,,,Alltid viktig å ha trua og håp og positiv tankegang,selv om Spurs ligger med brukket rygg,,,So må vi aldri miste håpet COYS forevigheten....
Madball Faktisk ikke sikker på om et nedrykk vil være negativt for Poch dersom han skulle komme tilbake. 46 kamper mot dårligere motstand å bygge et nytt lag på. Pluss noen i CL da som regjerende mestere😉
Kungreke Madball jeg tror nedrykk + Poch kan funke. MEN ikke uten solid ryddesjau og at Poch kan få overbevist Bergvall, Gray, Vuskovic, Tel, Xavi, Takao, Moore, Odobert, Souza, Spence og Sarr. Muligens Kinsky og Gallagher.. Da vil han ha en gjeng med ungdommer han kan forme til sitt lag. Resten kan sendes bort og vekk. Davies kan beholdes som gamlingen på huset.
Mabbutt rihno Kan fort bli surrende nede i Championship noe år om vi først tar turen ned. ...eller som Sheff Wed, Leeds og City, fullstendig kollaps og League One. Kungreke Bergvall, Gray, Vuskovic, Tel, Xavi, Takao, Moore, Odobert, Souza, Spence og Sarr. Ville ryddet ut Spence, Tel, Odobert og Sarr også 😉
rihno Selv om det kanskje høres ut som en lur ide å gå ned for å «bygge laget» så tror jeg vi skal be til alt som kan krype og gå for å unngå det. Kan fort bli surrende nede i Championship noe år om vi først tar turen ned.
Kungreke Mabbutt Joda, ikke uenig, men må ha 11 man.. Odobert har championship erfaring, Spence har vel og det? Pluss vi trenger et knippe briter også.