Føler Pochettino kunne hatt godt av å komme inn no. Alle med høge skuldre og lei av over-analysering. Gøy og effektiv fotball. Carrick-effekten, berre med en mykje bedre manager.
Dumt at det ikkje kan bli sann.
Om vi får inn en HappyHarry-type no, så trur eg det vil ødelegge den effekten i sommer.
De Zerbi trur eg vil møte litt det samme skjebne som Frank. Samme med Marco Silva, Moresca, Iraiola, Potter og Gary O’neil. Og Knutsen.
Mason kunne vore bra, men trur også det ville ødelagt for en evt Poch (litt lik berre dårligere). Så tankane til Poch blir litt oppbrukte før han kjem. Samme med Scott Parker.
Egentlig hadde det vore perfekt for Ange no, for første gang. Men det går jo ikkje.
Trur egentlig vi burde gå for en permanent manager. Og det burde være en som slår litt i dørene, og har litt karisma.
Ancelotti? Mancini? Luis Enrique? Klopp?
Ingen av dei kan vell komme, eller er rett fit.
Nei, føler vi har spelt alle korta vi kan.
Litt derfor eg meinte at det var feil å sparke Ange. Med energien frå EL, og forhåpentligvis lærdom frå alt som gjekk feil, trur eg han hadde hatt større sjangs enn Frank til å få til en endring.
Føler alle mulighetane foran oss har liten sjangse for å lykkes. Pochettino er beste mulighet, men den er mest driven av nostalgi.
Det finst ingen gode valg, dessverre.
Blir vell Heitinga, og det kjem til å gå heilt OK. Før det kjem noken andre, også går det OK-.
Hata prosjekta Conte, Mourinho og Nuno.
Ange og Pochettino fekk ikkje riktig backing og tid. No er dei brukt opp.
Finst det ein ny Ange et sted?