Glasner er morsom han. Men at de vant FA-cupen hadde jeg lagt ca. null vekt på.
Skal ikke si at det er helt tilfeldig, det er det ikke, men CP i ligaen var mye i alle retninger. Det sier mye mer om en trener enn hva man kan få til i noen cupkamper.
Og man kan argumentere for at Glasner stilmessig er den av Frank, Iraola, Silva og han som passer oss best. Jeg vet ikke. Veldig hipp som happ for meg blant de.
Silva har jeg vært fan av lenge. Trodde han skulle bli en av toppmanageren i Europa for noen år siden. At han ikke lyktes med Everton henger nok fortsatt litt ved han. Iraola er litt der Silva var før Everton. Han unge litt spennende. Liker energien hans. Både Fulham og Bournemouth er veldig mye bedre som lag enn vi er. Frank har nå holdt på. Imponerende at man nå bare forventer at Brentford skal beholde plassen. Glasner kjenner jeg ikke så godt, men CP på sitt beste er morsomme å se på. Fordi jeg kjenner Glasner minst tar jeg heller en av de tre andre, men…
Får håpe vi velger rett denne gangen. At en av de fire vil gjøre det bra et sted i fremtiden er jeg ganske sikker på.