Eg ser at eg er begynnt å bli veldig positivt instillt på Slot. Fantastisk statistikk med Feynoord, samtidig som han etter allt å dømme da spelar fin angrepsfotball.

Litt tåpelig å skulle analysere det der, men klarer ikke å la være at det der er en kar på vei.

Å neida. Feyenoord er bekymret og på vei til å doble lønna hans. Det, ene og alene, er nok det viktigste for fyren 😁

...og liker nettsiden til Feyenoord. Attackers kommer først og keeperne er gjemt helt sist i lagpresentasjonen.

🚨Despite reports, there are NO fresh conversations between Tottenham Hotspur and Julian Nagelsmann.

❌He was open to speaking to Spurs but he wanted a sporting director to be together with him on the daily job and to support his ideas. This is why talks stopped.

👨🏻‍💻[@FabrizioRomano]

Høres jo unektelig fornuftig ut fra Nagelsmanns side. Det er jo tross alt en fordel at manager og sportsdirektør jobber godt sammen og har en relasjon fra før.

Hvordan skal man lese det der? I Tyskland jobber man vel stort sett alltid under en DoF - og jeg tviler på at mange trenere får velge sin DoF. Så greit nok hvis man ønsker å vite hvem som kommer før man sier ja, men hvis han har større krav enn som så får det så være tenker jeg.

Tviler da også på at Nagelsmann igjen får seg en «stor» jobb. Vil en større klubb enn Tottenham godta at han legger særlig føringer for hvem som skal være hans sjef? Tviler.

Og helt fint for meg. Tar gjerne Nagelsmann, men ikke min toppkandidat.

Er vel litt som å intervjue en nordmann om Kjetil Knutsen, men…

Kan tenkes at han har satt krav til arbeidsoppgaver og ikke person

cjmozart

Gudene vet. Selvsagt helt fint å ha møter hvor man avklarer forventninger, men utover det ganske begrenset hva man kan sette som "krav" til arbeidsoppgaver. Ville også vært rart hvis disse oppgavene skiller seg spesielt mellom klubber.

Dragon on COYS - not long to wait now, it seems.

Nagelsman was our top choice and then there was firm interest in psg coach and slot

nagelsman wanted a lot of control and assurances re dof so talks broke down , the psg coach then had the racism scandal in France and so that left slot

levy was genuinely shocked yesterday at the abuse and may be able to relinquish more control so I would not be shocked if talks were reopened with nagelsman , if you recall in summer of2021 talks with conte broke down but then he was our manager 3 months later i could foresee this happening here

if it does not slot will be our manager the week after the Leeds game he wants the job
    club did not want to announce anything and undermine mason

Dersom Levy faktisk var «genuinely shocked», lurer jeg på hva slags stein han har bodd under den siste tida.

Er nok ikke Levys styrke å skulle forholde seg til "vanlige mennesker" - muligens 😄

Får bruke samme framgangsmåte som Brian Clough da han i sin tid kjøpte Einar Aass.

Clough: Er du glad i moren din?
    Aass: Ja, jeg er vel det.
    Clough (henvendt til Peter Taylor): Han kjøper vi!

Ryktes at Spalletti er ferdig i Napoli. Absolutt et navn jeg kunne tenkt meg inn i miksen.

Risky move av Levy om han går for Slot når der er så pass «mange» andre opplagte kandidater som er ledige.