Eddie Applaus!! Applaus!!! Vi roter det til... igjen. Så inni kattaræva møkklei av dette laget.... Ordløs
Kungreke Heldige som får ett poeng er alt jeg har å si om innsatsen vår i andreomgang. Forferdelig. Håper jeg aldri ser Lucas Moura i Tottenham drakt igjen.
ChristianYiddo Skjønner ikke at det er mulig å falle sånn sammen etter at vi tar ledelsen. Er i tillegg en mann mer og bør klare å sette mer press på Everton. Mentaliteten til dette Spurs-laget er helt på jordet rett og slett. I tillegg er vi verdensmestere i å sette egne lagkamerater i vanskelige situasjoner som ender i balltap.
Cuti Vi trenger tid på å komme oss ut av uføret de tre siste managerne har brakt oss inn i. Dette var skrekkelig dårlig. Vi blir rundspilt av et bunnlag.
Eddie Få bort Stellini og ansett en ny manager NÅ!! Trenger ny guts!! Samma greia med Stellini som med Conte. Antifotball. Få det bort!!
Kungreke Eddie Enig, hva er poenget med å sparke Conte hvis du ikke kan få inn en ny manager og få den "ny manager effekten" ?
Madball Fy faen for no dritt. En parodi av en tilnærming til kampen og enda værre underveis. Hva er vitsen med å sparke Conte når samme dritten fortsetter. Til neste kamp bør det være store endringer hvis det nye managerapparatet skal ha noen som helst legitimitet
Ginola14 Mye fint her til vi fikk målet vårt…Helt natta etter det. Skipp er virkelig ikke i nærheten. Stor skam at sarr ikke kommer innpå.
Madball Idiotisk av Moura selvfølgelig. Men jeg har ingen problemer med å forestille meg at akkurat det samme kunne skjedd med ham på banen også. Det er jo bare et produkt av at vi er ræva
Andreas Madball Basert på denne kampen, kven tenker du vi må kvitte oss med? Ikkje negativt meint fra mi side. Alltid interessant å sjå kva andre tenker om eit tema eg grublar på sjølv.
Andreas Vi legg oss bakpå mot 10 mann. Og setter innpå Sanchez som lagar heilt kaos i forsvaret OG set innpå Moura som skaffar seg eit idiotisk raudt kort. Vi fortjente å ikkje vinne denne kampen.